عناوین کمپانی Stardock این آخر هفته تا ۷۵ درصد تخفیف خورده اند

این آخر هفته کمپانی Stardock حسابی طرفداران خود را خوشحال کرده است زیرا تصمیم گرفته تا عناوین خود را با ۷۵ درصد تخفیف ارائه بدهد البته برخی از عناوین این شرکت ۷۵ درصد تخفیف خورده اند! برای کسب اطلاعات بیشتر از عناوین تخفیف خورده این کمپانی با میهن گیم همراه باشید.

این آخر هفته تا ۷۵ درصد بر روی عناوین کمپانی Stardock تخفیف خورده است عناوینی چون Sins of a Solar Empire و Sorcerer King نیز در تخفیفات این آخر هفته حضور دارند. کمپانی Stardoc را همه ما با عناوین استراتژیکی فوق العاده اش می شناسیم، اگر به دنبال یک بازی علمی تخیلی اکشن نفس گیر هستید به شما Sins of the Solar Empire را پیشنهاد می کنم و اگر اهل عناوین فانتزی هستید به شما عنوان Fallen Enchantress را پیشنهاد می کنم.

تخفیفات کمپانی Stardock تا دوشنبه ساعت ۱۰am PT پا بر جا خواهند بود. عنوان Sins of the Solar Empire در ۴ فوریه سال ۲۰۰۸ به طور انحصاری برای PC منتشر شده است و جالب است بدانید که متا این عنوان نیز چیزی معادل ۴.۵/۵ بوده است و استیم نیز به این عنوان نمره ای معادل ۱۰ از ۱۰ داده است. Galactic Civilizations III نیز در ۱۴ می سال ۲۰۱۵ راهی بازار شده است هرچند که نمرات آن در حد معمولی قرار دارند.

stardock

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *