مایکروسافت از موبایل‌های مجهز به ویندوز ۱۰ تا ژانویه ۲۰۱۸ پشتیبانی می‌کند

اگر قصد خرید یک موبایل مجهز به ویندوز ۱۰ دارید یا به بروزرسانی کردن سیستم عامل کنونی خود به ویندوز ۱۰ را فکر می کنید, این را بدانید که مایکروسافت فقط تا سال ۲۰۱۸ به ساپورت این سیستم عامل برروی موبایل ادامه خواهد داد.
تا چندین سال مایکروسافت سیستم عامل ویندوز را به عنوان یک محصول عرضه میکرد. اما امسال ویندوز ۱۰ به عنوان یک سرویس عرضه شد. این شرکت قبلا اعلام کرد که ویندوز ۱۰ اخرین ورژن ویندوز خواهد بود. اما آیا این نکته برای نسخه موبایل این سیستم عامل نیز صدق میکند؟
 
در پیجی که اطلاعاتی در مورد طول عمر و ساپورت دستگاه توسط مایکروسافت اطلاعات می دهد, مایکروسافت نکاتی رو ذکر کرده بود:
"مایکروسافت اپدیت هایی را برای این سیستم عامل عرضه می کند که شامل اپدیت های امنیتی برای حداقل ۲۴ ماه بعد از شروع طول عمر دستگاه ها است. این اپدیت ها مکمل اپدیت های قبلی خواهند بود یعنی هر اپدیت ساخته شده بر پایه اپدیت قبلی هستند. مشتری ها برای تحت پشتیبانی بودن احتیاج دارند که هر اپدیت را نصب کنند."
البته این تاریخ برای بروزرسانی ابتدا ۸ ژانویه ۲۰۱۹ اعلام شده بود اما اکنون به طور رسمی مایکروسافت آن را ۸ ژانویه ۲۰۱۸ اعلام کرد که طول عمر را از ۳۶ ماه به ۲۴ ماه کاهش می دهد. هنوز مشخص نیست که چرا مایکروسافت با اپدیت کردن پیج تاریخ را تغییر داد.
نظر شما در مورد این تاریخ چیست؟ آیا معقولانه است؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *