مایکروسافت : بهترین بازی ها برای XBOX ONE هستند

در کنسول های نسل قبل یعنی نسل هفتم می توان گفت که کنسول سونی یعنی PS3 از کنسول مایکروسافت که XBOX 360 باشد از نظر بازی های زیبا و انحصاری پیشی گرفت اما در کنسول های نسل جدید شرکت مایکروسافت برای عناوین خود برای کنسول جدیدش بیکار ننشسته و کار هایی را انجام داده است که در ادامه به این عناوین می پردازیم .

بعد از اینکه خیلی از طرفداران مایکروسافت و کنسول های XBOX از بازی های خسته کننده این کنسول ناراضی بودند مایکروسافت می خواهد در نسل هشتم کنسول خود را از نظر عناوین انحصاری از رقیب خود یعنی سونی پیش بیندازد . برای کنسول های نسل هفتم بازی های انحصاری زیادی منتشر شد که از بین ان ها تنها سونی برنده شد از فرانچیز انچارتد گرفته تا The Last Of Us که غوغای Ps3 سونی را به پایان رساند اما در این راه مایکروسافت و کنسولش موفق نبودند . در زیر اسامی از بازی هایی که قرار است برای کنسول نسل هشتم مایکروسافت که XBOX ONE باشد را داریم .

Dead Rising 3

TitanFall also on PC

Killer Instinct

FIFA 14 – exclusve Ultimate Team Content

Call of Duty Ghosts DLC first on Xbox

Madden 25

Forza 5

Watchdogs not exclusive

Ryse Son of Rome

Assassin’s Creed IV Black Flag not exclusive

Battlefield 4 Second Assault first on Xbox One

Halo

همگی این بازی ها می توانند در نوع خود شاهکار باشند به خصوص بازی Ryse Son of Rome که تازگی ها صروصدای زیادی به پا کرده و نشان می دهد که مایکروسافت حساب ویژه ای را برای این بازی انحصاری باز کرده است . این ها در حالی است که مقداری کنسول PS4 از XBOX ONE از نظر سخت افزاری بالاتر است .

اما به حر حال باید دید که ایا تنها عناوین انحصاری می توانند فروش یک کنسول را بیشتر کند ؟ و یا ایا سونی بیکار می نشیند ؟ که سوال دوم با وجود ناتی داگ کمی عجیب به نظر می رسد .

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. داود گفت:

    اینا که بیشترش برای ps4هم میان.

  2. ainefrosh گفت:

    اینا رو همش خوده مایکروسافت میزنه مگه ؟ ?:-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *