مراسم اختتامیه مسابقات جهانی «دانشجوی بازی ساز» فردا برگزار می‌شود

مراسم پایانی مسابقات جهانی"دانشجوی بازی‌ساز"، فردا (چهارشنبه ) ۱۴اسفندماه با حضور مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نخستین مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز در قالب ۲۴ ساعته و آنلاین با حضور حدود ۶۲ گروه از سراسر دنیا با نظارت و حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد.
بر اساس اعلام ستاد برپایی این مسابقات، حدود ۵۰۰ شرکت کننده از سراسر جهان در این رویداد ثبت نام کردند که تنها ۶۲ گروه مجال ارسال آثار به مسابقات را یافتند.
مسابقات دانشجوی بازی ساز برای نخستین بار در جهان و با این سبک  به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. 
شیوه برگزاری مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز به این صورت بود که یک تصویر در ساعت مسابقه در وب سایت مسابقات قرار داده می شد و شرکت کنندگان بر اساس آن بازی می ساختند و پس از ۲۴ ساعت در وبسایت آپلود کرده تا داوری ها آغاز شود.
ارزیابی آثار ارایه شده در این مسابقات را داوران ایرانی و خارجی عهده دار بوده و یک ماه طول کشید.
مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز به صورت ۲۴ ساعته و کاملا آنلاین در روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران برگزار شد.
این مسابقات به میزبانی ایران و برای اولین بار در دنیا برگزار شد که در رأس آن انجمن علمی بازی های رایانه ای و دانشگاه مازندران و شرکت بازی سازان جوان حضور داشتند.
انجمن علمی بازی های رایانه ای، دانشگاه مازندران و شرکت بازی سازان جوان مجری برپایی این رویداد بودند.
بر اساس اعلام ستاد برپایی مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز، این رویداد در سبک ۴۸ ساعته و زیر نظر اساتید بین المللی برگزار شد.

منبع : سایت رسمی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *