منتظر موسیقی های متن جدیدی برای Destiny: The Taken King باشید

منتظر یکسری موسیقی متن جدید برای عنوان Destiny: The Taken King باشید. این موسیقی های متن جدید فوق العاده خواهند بود و حسابی شما را شگفت زده خواهند کرد. کمپانی Bungie برای این شاهکار خود برنامه های دیگری نیز دارد و حسابی این عنوان را ساپورت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از خالقان این موسیقی های متن با میهن گیم همراه باشید.

تیم بخش صدا کمپانی Bungie یکسری موسیقی متن جدید برای Destiny: The Taken King ساخته اند. در اینجا می توانید تیزر این موسیقی های متن را بشنوید و این آهنگها زمانی زیبا می شوند که بر روی کنسول خود در عنوان The Taken King در حال تیر اندازی باشید آن لحظه است که به عمق زیبایی این موسیقی های متن پی می برید.

این موسیقی های متن توسط هنرمندانی چون Michael Salvatori, C Paul Johnson و Skye Lewin خلق شده اند و در ۱۵ سپتامبر در دسترس خواهند بود علاوه بر این کالکشن آن نیز از طریق Amazon و iTunes قابل دانلود خواهد بود. اگر به دنبال کیفیت بالاتری از این موسیقی های متن هستید باید به سراغ فروشگاه کمپانی Bungie بروید البته نه الان بلکه در زمان عرضه آن! Destiny: The Taken King هفته آینده منتشر خواهد شد. امیدواریم که عنوان Destiny برای PC نیز منتشر شود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *