منتظر نسخه اندروید بازی Fallout Shelter در این ماه باشید

طبق آخرین اخباری که از بازی Fallout Shelter در QuakeCon 2015 منتشر شده باید منتظر انتشار این بازی مخصوص گوشی های هوشمند برای سیستم عامل Android باشیم.در ادامه با میهن گیم همراه باشید

مسولان سازنده این بازی اعلام کرده اند Fallout Shelter به همراه تمامی آپدیت های قدیمی و جدید به اندروید انتقال داده خواهد شد که این آپدیت ها شامل بسته اضافه شدن شخصیت همراه یعنی Mr. Handy به بازی نیز میباشد.

بازیباز ها میتوانند از وی برای جمع آوری منابع داخل بازی استفاده کنند یا او را به wasteland فرستاده تا منابع موجود را جمع آوری کنند.او همچنین میتواند با دستور شما از Vault شما در برابر موجوداتی چون Deathclaws و هجوم Molerat ها محافظت کند.

Fallout Shelter در E3 سال جاری برای گوشی های هوشمند در کنفرانس اختصاصی شرکت Bethesda به عنوان یک بازی رایگان معرفی و با بازخورد بسیار مناسب هواداران رو به رو شد.

این بازی به صورت رایگان برای گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید در تاریخ سیزدهم آگوست مصادف با بیست و دوم مرداد ماه به صورت رایگان آماده دانلود میباشد.همچنین آپدیت ذکر شده در همین روز برای سیستم عامل iOS نیز قابل دانلود خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟آیا این بازی میتواند بر روی خرید بازی اصلی یعنی Fallout 4 تاثیر بگذارد؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *