نحوه ی استفاده از FlashOnTV

 

نحوه ی استفاده از FlashOnTV

در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه flash را به mpeg تبدیل کنیم و از طریق FlashOnTV آن را روی دیسک رایت کنیم.

 

 

مراحل :

FlashOnTV

  1. FlashOnTV را راه اندازی کنید.

تنظیمات رنگ پس زمینه

  1. استاندارد تلویزیون و رنگ پس زمینه را انتخاب کنید. اگر نمی دانید که کشور شما از کدام استاندارد استفاده می کند, کافیست کشور خود را انتخاب کنید برنامه به صورت خودکار به شما کمک می کند که کدام استاندارد را انتخاب کنید. رنگ پس زمینه ای که دوست دارید را انتخاب کنید. در رابط Folding Setting و Output، شما می توانید پوشه ی کار FlashOnTV را انتخاب کنید, پوشه ای که فایل ها با فرمت mpeg در آن ذخیره می شوند.

انتخاب فایل های flash

  1. فایل های flash که می خواهید روی دیسک رایت کنید را انتخاب کنید. رابط نام های فایل flash را نمایش می دهد و شما می توانید آنها را تغییر نام دهید, حذف و یا مرتب سازی کنید. شما می توانید فایل های flash و فضای خالی دیسک را ویرایش کنید.

گزینه ی Menu Designer

  1. گزینه ی Menu Designer و قالب منو را انتخاب کنید. شما می توانید از قالب فعلی استفاده کنید یا یک قالب ایجاد کنید ( هم چنین می توانید از سایت یک قالب دانلود کنید. ) اگر می خواهید صوتی را تغییر دهید، می توانید آن را از درایور هارد به عنوان موزیک پس زمینه انتخاب کنید. اگر می خواهید قالب را تغییر دهید, می توانید به منوی قالب خود تصویر و متن اضافه کنید. کاراکتر هایی که در متن وارد می کنید روی عکس نمایش داده خواهند شد. شما می توانید تصویر منو را شخصی سازی کنید و دکمه ها را هر جایی که دوست دارید, قرار دهید.

گزینه Preview

  1. تصویر را پیش نمایش کنید. شما می توانید آن را در کامپیوتر پیش نمایش کنید تا متوجه شوید چه چیزی در تلویزیون نمایش داده خواهد شد. تا زمانی که احساس کنید همه چیز درست شده است می توانید به تغییرات ادامه دهید.

رایت کردن سی دی

  1. سی دی را رایت کنید. رایت کننده ی سی دی, سرعت رایت, نوع دیسک و روش رایت را انتخاب کنید؛ از گزینه های Nero drive, record, copies و output استفاده کنید. با انتخاب دقیق گزینه ها می توانید فایل را روی DVD/VCD رایت کنید.

منبع  :نحوه ی استفاده از FlashOnTV

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *