نحوه ی اضافه کردن نویسنده در وردپرس

 

نحوه ی اضافه کردن نویسنده در وردپرس

وردپرس یک برنامه وبلاگ نویسی اینترنتی است. رابط کاربری دوستانه این پلتفرم کابران زیادی را به خود جذب کرده است به همین دلیل شما می توانید وارد حرفه ی وبلاگ نویسی شوید و کسب و کار خود را راه بیاندازید یا می توانید برای سرگرمی در این پلتفرم پست بنویسید و انتشار دهید. وبلاگ های زیادی چندین نویسنده دارند و مطالب آنها متنوع تر است و خواننده ی بیشتری را به خود جذب می کند. شما می توانید همکاران، ویرایشگران و نویسندگان وردپرس را هنگامی که خود از وب سایت استفاده می کنید به سایت دعوت کنید و آنها نیز می توانند وارد سایت شوند. هر فرد می تواند مسئولیت خاصی داشته باشد. به عنوان مثال, نویسنده می تواند پست های خود را ویرایش , حذف و یا تصاویر آن را به روز رسانی کند اما نمی تواند اجازه ی حذف دیگر پست ها را داشته باشد. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه در وردپرس نویسنده اضافه کنید.

 

مراحل :

  1. وارد وبلاگ وردپرس خود شوید.

اگر در وردپرس وبلاگ ندارید, می توانید به صفحه ی اصلی ورد پرس بروید و روی دکمه ی نارنجی رنگ “Get Started Here ” کلیک کنید. به قسمت ورود به سیستم منتقل می شوید.

 

گزینه My Account

  1. از سمت چپ نوار ابزار بالای صفحه روی “My Account” کلیک کنید.
  2. به پایین صفحه و به قسمت داشبورد بروید. داشبورد همان لیست سمت چپ صفحه است. ابتدا روی “Users ” کلیک کنید. در ابتدا باید هر فردی که می خواهد به عنوان نویسنده وارد وردپرس شود را انتخاب کنید.

 

اضافه کردن کاربر

  1. از پایین صفحه گزینه ی “Add User from Community” را پیدا کنید.

آدرس ایمیل

  1. آدرس ایمیل نویسنده خود را در فیلد متن وارد کنید.

گزینه ی Author

  1. از منوی کشویی “Role” گزینه ی “Author” را انتخاب کنید. در این قسمت شما می توانید مدیران، همکاران و ویرایشگران را نیز اضافه کنید.
  2. روی “Add User ” کلیک کنید. برای فرد مورد نظر دعوت ارسال می شود. آنها می توانند از قسمت “My Blogs” حساب کاربری خود, به وبلاگ دسترسی پیدا کنند.
  3. برای اضافه کردن نویسندگانی که هنوز عضو وردپرس شما نشده اند مجددا از قسمت داشبورد گزینه ی “Users” را انتخاب کنید. در زبانه ی User’s روی فلش رو به پایین کوچک کلیک کنید تا گزینه های آن نمایش داده شود.
  4. روی “Invites ” کلیک کنید.

 

وارد کردن اطلاعات

۱۰. نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پیام شخصی خود را در قسمت مشخص تایپ کنید.

ممکن است بخواهید آنها را مطلع کنید که برای نویسنده شدن در وردپرس باید حساب کاربری ایجاد کنند.

  1. روی “Add User as a Contributor ” کلیک کنید و دعوت خود را ارسال کنید. هنگامی که آنها وارد حساب شوند, وبلاگ شما در قسمت “My Blogs” آنها نمایش داده خواهد شد.

بخش users

  1. مجددا به قسمت “Users” بروید و نقش فرد را از ” همکار ” به ” نویسنده ” تغییر دهید. لیستی از تمام کاربران وردپرس نمایش داده خواهد شد.

گزینه ی Author

  1. روی جعبه کوچکی که در سمت چپ کاربر قرار دارد کلیک کنید. سپس روی منوی کشویی “Change Role to…” و گزینه ی “Author ” کلیک کنید.
  2. از سمت راست منوی کشویی روی گزینه ی “Change” کلیک کنید.

منبع : نحوه ی اضافه کردن نویسنده در وردپرس

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *