نزدیک به ۳۰۰۰ نفر خواهان شخصیت های مونث در Assassin’s Creed: Unity هستند

با اینکه یوبیسافت برای بخش Co-op بازی Assassin's Creed: Unity نمایش فوق العاده ای داشت و همینطور دیگر تریلرهای منتشر شده از این بازی نیز به خوبی هرچه تمام تر بودند، از نظر عده ای، در آن ها شخصیت های مونث دیده نمی شدند. البته با توجه به معترضان این مسئله، کمبود شخصیت های مونث در عناوین دیگر این شرکت از جمله Far Cry 4 نیز وجود دارد. این اعتراضات که ساده به نظر می رسند، حال برای این کمپانی بزرگ گردن گیر شده اند. 

این موضوع بسیار بزرگ شده است و حال طرفداران این مسئله، در حال جمع کردن رای برای این کار هستند و تا به حال نزدیک ۳۰۰۰ امضا جمع شده است.این رای گیری و اعتراض توسط Jessica Smith آغاز شده است و او اظهار دارد که این اعتراض برای کم رنگ بودن مونث ها و نبود هیچ شخصیت مونثی در چهار Assassin معرفی شده در بازی می باشد. یکی دیگر از دلایل اعتراض آن ها، جواب یوبیسافت در مورد این موضوع تحت عنوان "متاسفانه این گونه است… اما یک حقیقت در بازیسازیست" (!) می باشد. 

منطقی نیست که یوبیسافت برای این بازیش شخصیت های مونث را حذف کند زیرا با توجه به Assassin's Creed: Liberation و مراحل Aveline در Asssassin's Creed III، استدیو های سازنده انیمیشن های آماده زیادی برای استفاده کردن دارند. 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. مرسی عرفان جان……بازی خداییش شخصیت زن میداشت باحال میشد مثل نسخه کنسولی که اومد زن داشت اسمش چی بود ?:D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *