نسخه بتا عنوان Rainbow Six: Siege از فردا قابل بازی خواهد بود

از فردا نسخه بتا عنوان Rainbow Six: Siege قابل بازی خواهد بود، پس خودتان را برای تجربه این عنوان زیبا آماده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این عنوان با میهن گیم همراه باشید.

نسخه بتا عنوان Rainbow Six: Siege که برای تجربه آن نیاز به کد دارید از فردا قابل بازی خواهد بود، شما این کد را می توانید با پیشخرید این عنوان دریافت کنید. اگر هم که کد این نسخه بتا را برده اید می توانید از فردا شروع به تجربه این عنوان بکنید. برای این نسخه ۳ مپ و دو مد در نظر گرفته شده است، علاوه بر این در این عنوان شما می توانید در نقش ۱۴ اپراتور متفاوت نیز ایفا نقش کنید.

در آخر هفته نیز یک بخش ویژه به نام Terrorist Hunt برای کسانی که به تجربه این عنوان پرداخته باشند نیز در دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که Matt Martin بعد از تجربه Rainbow Six: Siege به آن لقب “Counter-Strike برای نسل جدید” را داده است. این عنوان در ۱ دسامبر برای PC, PlayStation و Xbox One منتشر خواهد شد و به احتمال زیاد موفق نیز خواهد بود و امیدواریم که بتواند انتظارات گیمران را نیز بر آورده کند. Rainbow Six: Siege توسط کمپانی Ubisoft در دست ساخت است.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *