نسخه بتا Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 هفته آینده منتشر می شود

حتما با سری بازی های Plants vs Zombies آشنایی دارید, همانطور که میدانید و از نام بازی هم پیداست در این عنوان شاهد رقابت بین زامبی ها و گیاهان هستیم, نسخه اول بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare در سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر شد, در ادامه مطلب با MihanGame.com همراه باشید.

EA اعلام کرد که نسخه بتا بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 هفته ی آینده یعنی در تاریخ January 14 برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 در دسترس خواهد بود, همچنین همه می توانند به بتای بازی دسترسی پیدا کنند.

در نسخه بتا بازی چهار نقشه در دسترس خواهد بود و همچنین کاربران می توانند از بین شش کلاس کارکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در حالت ۱۲v12 به بازی بپردازند , همچنین از مود هایی که در بتا بازی در دسترس خواهد بود می تواد به Gardens & Graveyards اشاره کرد, همچنین لازم به ذکر است که بتا بازی تنها چهار روز در دسترس می باشد و در تاریخ January 18 به پایان می رسد.

در پایان باید گفت که نسخه کامل Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 در تاریخ Feb 23 سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۴ اسفند ۱۳۹۴) برای کنسول های Xbox One ,PS4 و PC منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *