نسخه PC عنوان Assassin’s Creed Syndicate تاخیر خورد

Assassin’s Creed Syndicate طبق همیشه برای PC تاخیر خورد و ۴ هفته بعد از عرضه نسخه کنسول ها برای PC بازان در دسترس قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از دلایل این تاخیر با میهن گیم همراه باشید.

نسخه PC عنوان Assassin’s Creed Syndicate چند هفته بعد از عرضه نسخه کنسول ها منتشر می شود و تیم ما می خواهد تا در پایان کار کیفیت ۱۰۸۰P و ۳۰ فریم را برای بازیکنان به رقم بزنند. نسخه PC این عنوان در کمپانی Ubisoft Kiev در دست ساخت است و مدیر اجرایی یعنی Sam Kovalev گفت که:

زمان زیاد به ما این امکان را می دهد تا این عنوان در همان روز اول بهینه باشد و به طور کلی هدف ما از این تاخیر بهینه سازی کردن این نسخه است. ما می خواهیم تا نسخه PC این عنوان را بهینه سازی کنیم و در حال حاضر این کار یکی از اولویت های اصلی تیم ما به شمار می آید.

حال برای انجام این کار به مدت زمانی معادل ۴ هفته نیاز داریم تا بهترین بهینه سازی را انجام دهیم. زیرا ما می خواهیم این عنوان در زمان عرضه هیچ مشکلی نداشته باشد و به گونه ای باشد که در روز اول انتشار این نسخه همه بازیکنان بتوانند بدون هیچ مشکلی شروع به تجربه آن بکنند.

رزولوشن این نسخه نیز ۱۰۸۰P و ۳۰ فریم خواهد بود اما برای تجربه این عنوان بر روی این رزولوشن باید یک ابر سیستم داشته باشید. Assassin’s Creed Syndicate برای PS4 و Xbox One در ۲۳ اکتبر و  برای PC در ۱۹ نوامبر منتشر خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. حسین گفت:

    سلام و ممنون بابت خبر
    باید بگم که خیلی هم خوب شما بگو مشکل نداشته باشه اصلا بگو دو ماه بعدش بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *