نمرات بازی Deus Ex:Human Revoulation Direct Cut منتشر شدند

به تازگی نمرات بازی زیبای Deus Ex:Human Revoulation Direct Cut منتشر شده اند که نشان می دهند که ما باز هم با یک بازی بسیار زیبا روبرو هستیم و باز هم مانند گذشته استدیو Eidos Montreal کار خود را به خوبی انجام داده است.برای دیدن نمرات و اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

چند ماه پیش استدیو Eidos Montreal اعلام کرده بود که یک بازی به نام Deus Ex:Human Revoulation Direct Cut را میخواهد فقط برای پلتفرم WII U منتشر کند ولی بعدها گفت که این بازی را برای پلتفرم های اصلی دیگر یعنی PC و Xbox 360 و PS3 نیز منتشر خواهد کرد.این بازی که نسخه ی بهینه شده ی نسخه ی قبلی است. گرافیک این بازی بهتر کار شده است هوش مضنوعی و همچنین مبازه با باس فایت ها نیز پیشرفته تر شده اند.این نسخه دارای DLC های منتشر شده برای این بازی اند از جمله The Missing Link و Tong’s Rescue.تاریخ انتشار اصلی این عنوان فرداست که از چند روز پیش این بازی بطور غیر قانونی در سایت های مختلف قرار گرفته بود.نمرات این بازی نشان می دهند که با یک بازی شاخ و بزرگ روبرو هستیم.متای این بازی نیز تا الان ۸۹ است.

شما میتوانید نمرات را در ادامه مشاهده نمایید:

NintendoWorldReport/100
Eurogamer Italy/90
Polygon/90
Vandal Online/90
SpazioGames/80
Cheat Code Central/94
Digital Chumps/92
Eurogamer Germany/90
Game Revolution/90
Destructoid/90
۳DJuegos/90
Everyeye.it/85
Multiplayer.it/85
IGN/83
GameSpot/80
SpazioGames/80

 

 

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *