هفته سوم: معرفی پنج بازی اندروید

پس از یک هفته تاخیر دوباره با معرفی چند بازی اندرویدی در خدمتتون هستیم و امیدواریم با معرفی دو بازی بیشتر این تاخیر یک هفته ای را جبران نماییم. در این مقاله سعی کرده ایم تا بیشتر به معرفی عناوینی بپردازیم که از دید سایت PhoneArena در ماه March در بین برترینها قرار گرفته اند. حال اگر دنبال چند بازی متفاوت اندروید برای تجربه میگردید این پنج بازی را بهیچ وجه از دست ندهید.

Leos Fortune
امروزه سبک پلتفرمر یکی از سبک های محبوب دنیای موبایل محسوب میشود،پس از موفقیت عناوینی همچون Limbo عناوین زیادی در این سبک محبوب به انتشار رسیدند و توانستند تا حدودی به موفقیت های بالایی دست یابند. Leos Fortune یکی از همین عناوینی است که در سبک پلتفرمر توسط استودیو ۱۳۳۷ Game 2014 میلادی منتشر شد. داستان از این قرار است که لئو شخصیت اصلی داستان روزی از خواب بلند میشود و متوجه میشود که تمام ثروتش دزدیده شده است و او جستوجویی را برای یافتن ثروتش اغاز میکند. در این بازی شما با پازل های مختلفی روبرو خواهید شد که رفته رفته سخت تر میشوند و جذابیت را افزایش میدهند. در بخش طراحی و موسیقی نیز سازندگان سنگ تمام گذاشتند که نمونه بارز این مسئله را میتوان طراحی شخصیت اصلی داستان نامید که شخصیت بامزه بشمار میرود. حال اگر شما میخواهید پس از مدتها بر روی تلفت هوشمند خود یک عنوان پلتفرمر عالی را تجربه کنید بهیچ وجه این عنوان را از دست ندهید.

http://www.paratuandroid.com/images/fort.jpg

Adventures of Poco Eco
Adventures of Poco Eco یکی از عناوین ماه March است که از دید سایت PhoneArena برترین بازی ماه در سبک Adventure است. این بازی که توسط استودیو Possible Games مدتها پیش برای سیستم عامل IOS منتشر شده بود نسخه اندروید آن نیز به انتشار رسیذه است. داستان بازی درمورد قبیله ای است که در خطر نابودی قرار گرفته است و شما باید شخصیت اصلی داستان یعنی Poco Eco را همراهی کنید تا از نابودی قبیله اش جلوگیری کند. از مهمترین عوامل محبوبیت این عنوان میتوان به گیم پلی اعتیاد آور،طراجی هنری فوق العاده و موسیقی متن عالش اشاره کرد. همچنین این عنوان توانسته است در گوگل پلی نمره ی کامل ۵ را کسب نماید که نشان از کیفیت بالای این بازی فوق العاده است.

http://media.148apps.com/screenshots/77150156/2-screen1136x1136.jpeg

 

 

Stormblades
StromBlades یکی دیگر از عناوینی است که از دید سایت PhoneArena در لیست بهترین های ماه اندروید و IOS قرار گرفته است. این عنوان محصول استودیو Kiloo ست استودیویی که همگان آن را با بازی Subway Surfers میشاسند و حال این استودیو بازی عنوانی جدید در سبک Fighting بازگشته است. این بازی مدتی میشود که بصورت رایگاه عرضه شده است و داستان نیز درمورد جوانی ست که قصد دارد تا برای ثابت کردن مهارتهایش در نبرد به مبارزه با شیاطین برود. در این عنوان شما با غول های مختلفی روبرو خواهید شد و همچنین آپگرید هایی نیز در بازی وجود دارند که میتوانید از آنها برای شمشیرها و سلاحهایتان استفاده کنید. البته این عنوان با اینکه توسط سایت ذکر شده در ماه March در میان بهترینها قرار گرفته است اما در گوگل پلی تنها توانست نمره ۳.۷ را از کاربران خود کسب نماید.

http://www.kiloo.com/wp-content/uploads/2015/02/StormBlades_CoverKiloo.png

Trails: Frontier
اینطور که پیداست حال کمپانی Ubisoft قصد دارد تا بصورت جدی وارد دنیای تلفن های هوشمند شود. پس از معرفی نسخه های موبایلی سری بازی های Assassins Creed حال نیز نوبت به یک بازی جدید رسیده است بازی در سبک موتور سواری که سبک مشابه بازی hill climb racing  دارد.  البته میان Trials و hill Climb تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. در این بازی برخلاف بازی نامبرده مراح بسیار گوناگونی وجود دارد و تنها هدف بازی ثبت رکورد نیست. در این بازی شما قابلیت آپگیرید وسیله نقلیه خود را دارید. همچنین در بین راه موانع زیادی مانند سنگها،مواد منفجره و … هستند که شما را از رسیدن به خط پایان بازمیدارند و همین موانع نیز جذابیت بازی را به سطح بسیار بالایی رسانده اند. در بخش گرافیک و طراحی نیز Ubisoft سنگ تمام گذاشته است و بسیار عالی عمل کرده است و حرفی برای گفتن نگذاشته است. همچنین این عنوان توانسته در میان کاربران گوگل پلی نمره ی ۴.۳ را کسب نماید.

http://www.jeuxtriche.eu/en/wp-content/uploads/sites/2/2014/04/trils-frontier-featured-image-600x300.png

GodFire: Rise Of Prometheus
چند سالی میشود که دیگر پای عناوین با گرافیک بالا و البته سنگین به دنیای موبایل باز شده است. حال Godfire یکی دیگر از این عناوین است. عنوانی که با گرافیک بالا خود را به همه تحمیل کرده است. استودیو Vivid Games پس از انتشار سری بازی های Real Boxing که توانست آنها را به محبوبیت بالایی برسانند حال نوبت به بازی دیگری در سبک Action , Adventure رسیده بود. پس از معرفی بازی GodFire و انتشار تریلرها بسیاری آنها را نسخه موبایل God Of War میدانستند که پس از انتشار رسمی آن نیز بنوعی این مسئله ثابت شد. در این عنوان شما باید به جنگ خدایان روم بروید تا برای بهبود زندگی انسانها آنها را نابود سازیدو همچنین در بازی قابلیت های بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین در این عنوان انواع ضربان مختلف وجود دارد تا حس هیجان را در بازی بیش از پیش افزایش دهد. حال اگر شما پس از مدتها میخواهید تلفن موبایل خود را با یک بازی فوق العاده به چالش بکشید بهیچ وجه GodFire را از دست ندهید زیرا گرافیک فوق العاده این عنوان که با Unreal Engine3 تولید شده است یکی از نقاط مثبت اصلی این بازی محسوب میشود. همچنین این عنوان توانسته نمره ۵ را از کاربران گوگل پلی بدست آورد.

http://la.cdnmob.org/androidgame_img/godfire_rise_of_prometheus/real/2_godfire_rise_of_prometheus.jpg

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید،لطفا نظراتتان رو با ما درمیان بگذارید!

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۰ پاسخ‌ها

  1. در یک کلام عالی.من یکی از طرفدارای این بخش شدم.ممنون سورنا جان ادامه بده.
    Trails: Frontier واقعا از هر لحاظی ( گرافیک ، گیم پلی و .. ) در سطح خوبیه و من این بازیو به همه پیشنهاد میکنم :yes:

  2. حسین جون گفت:

    اوه اوه اوه خدایی سورنا جون این دفعه سنگه تموم گذاشتی همه ی بازی ها عالیه نمیدونم کدومش دانلود کنم :eat: یک کلام به قوله دوستمون صادق عالیییییی بود

  3. MOJTABA KARAMKHANI گفت:

    سورنا جان بسیار عالی > خیلی ممنونم > من از بازی Leo’s Fortune خیلی خوشم اومد > اگه میشه لطف کنید و بازیهای HD بیشتری معرفی کنید :yes: :yes: :yes:

  4. محمد علیخانی گفت:

    ممنون سورنا ;-)
    باید بشینم اینا رو بازی کنم :-D

    • سورنا رضایی گفت:

      اره دیگه تو این بی بازی ای(چون تو شهرمون هنوز بتلفیلد نیومده)بهترین سرگرمیم شده گوشی…همین الانم تو گوشی کلی بازی نصبه که باید تمومش کنم :laugh:

  5. مجید آرین ساعی گفت:

    عالی عالی :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *