چگونه در Don’t Starve بیشتر زنده بمانیم ؟

p207573_wilson_is_back__and_in_style__don_t_starve_fan_art_by_andy_butnariu-d6c3uxy.jpg

بازی Don’t Starve یک بازی در سبک Survival Horror است که عنصر اصلی اینگونه بازی ها زنده ماندن در فضایی ترسناک و بی رحم است . این بازی در ابتدای انتشار خود توانست خود را ثابت کند و مورد استقبال بسیاری از هواداران این سبک قرار گرفت . این بازی ابتدا یکی از بازی های در انحصار Pc بود که بعد ها توسط شبکه ی Psn برای کنسول های Sony عرضه شد . با این حال این بازی برای خیلی از طرفداران کمی سخت بنظر میرسد برای همین ما در این پست قصد داریم تا کار های مهم برای زنده ماندن در این بازی را به شما آموزش دهیم .

۱- یک کمپ دائمی بسازید ! 

برای اینکه کار شما در بازی راحت تر باشد بهتر است یک کمپ بسازید . این کمپ بهتر است در نزدیکی چمن ها و شاخه ی درختانی که جمع آوری میکنید باشد . همچنین بهتر است در کنار کمپ خود آتش هم روشن کنید که هم از دست موجودات ترسناک و هم تاریکی در امان باشید . کار مهم بعدی جمع آوری ابزار و وسایلی  که در ساخت انواع سازه ها به شما کمک میکنند است . پس بهتر است نقشه ی خوبی برای ساخت این ابزار ها داشته باشد .

z9854_468px-Firepitcraft.jpg

p739893_468px-Sciencemachines.jpg

۲- کشاورزی کنید !

مشکل یا نگرانی بعدی در بازی مشکل غذاست . شما میتوانید با تله گذاری و شکار حیواناتی مثل خرگوش خود را سیر کنید ولی این کار خیلی زمان میبرد و گاهی اصلا خرگوشی هم پیدا نمیشود پس برای اینکه با این مشکل مواجه نشویم میتوانیم کشاورزی را جایگزین شکار کنیم . در بازی میتوان با کاشت انواع دانه ها تعداد زیادی میوه و درخت تولید کرد که همان کار شکار را برای ما میکنند یعنی ما را از گرسنگی حفظ میکنند . شما در هر مزرعه فقط میتوانید یک نوع محصول پرورش دهید و از آن استفاده کنید .یکی از مواردی که در سرعت رشد گیاهان موثر است استفاده از کودی است که از حیوانات مختلف میگیرید که باعث میشود محصول شما بهتر و سریع تر رشد کند .

f70859_468px-Farmcraft.jpg

e393667_468px-Advancedfarmcraft.jpg

۳- زنبور داری کنید !

شما با زنبور داری در بازی میتوانید مقدار زیادی از غذای خود را تامین کنید برای اینکار کافی است شما یک کندوی عسل پیدا کنید و آنرا با چوب از روی درخت بردارید . بعد با استفاده از وسایلی که در اختیار دارید یک جعبه ی مستطیلی برای قرار دادن کندو در آن درست کنید . برای جمع آوری زنبور های کارگر بهترین مکان در کنار گل هاست و زمانی که آنها دارند شهد گل ها را جمع میکنند شما میتوانید آنها را بگیرید و به کندویی که ساختید انتقال دهید تا برای شما عسل درست کنند . در هنگام زنبور داری بهتر است از کلاه مخصوص جهت کم کردن صدمات ناشی از نیش زنبور ها استفاده کنید . 

e309155_468px-Craftbeekeeperhat.jpg

۴- از کمپ خود نگهبانی کنید ! 

هنگامی که شما تمامی این کار ها را انجام دادید حال وقت محافظت از محصولات و منابع خود میرسد . دیر یا زود شب میشود و امکان حمله ی حیوانات وحشی هر لحظه به شما بیشتر میشود پس اولین کاری که باید انجام دهید داشتن یک سلاح مناسب برای مقابله با آنهاست. شما میتوانید دور محوطه ی کمپ خود را دیوار چوبی بکشید و در صورت داشتن امکانات بیشتر آنرا به دیوار سنگی ارتقا دهید . 

w498301_468px-Crafthaywall.jpg

بازی Don’t Starve یکی از بهترین بازی ها در سبک خودش است . که بازی کردن آن به هر شخصی توصیه میشود .

نظر شما راجع به این بازی چیست ؟ آیا این بازی را انجام داده اید ؟ 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. erfan گفت:

    من یه چیزی کشف کردم تو این بازی باید خودتو از این جا نجات بدی
    اول باید یه سری وسایل که مثلا یکیش یه کله س یکی دیگش شبیه یک منجنیق کوچیکه و یکیش شبیه یه دف (یه نوع تبل) و یکیش یه جعبس .
    خلاصه باید این چهار تا چیزو ببری به یک سرزمین که یه سری روبات هستن یه سری اسب رباتی و یه سری روبات دیگه شما باید برید وسط ائنا و اونارو بکشید تا کارتون رو راحت تر انجام بدید.
    معد یه شیش ضلعی میبینید روی این چهارتا چیزو که پیدا کردید یکی یکی به اون دایره بدینش تا یه روبات درست کنید و شمارو از اونجا فراری بده وبازی تمام با تشکر.
    راستی یادتون نره غذا رو رو آتیش بزارید میپزه و معدتونو بیشتر سیر میکنه.

  2. erfan گفت:

    با سلام مجدد یه سری دروازه ها هستند که ۵ چپتره اونا رو هم باید اینجوری رد کنید باید اون چهار تا چیزو پیدا کنید وبه همون مکان ببرید اون رادیوی دسته دار هم که اول هر چپتر هست اگه نزدیک اون مکان که روباتو درست میکنی هرچه نزدیک تر بشی اون رادیوه موج بیشتری میده که یعنی نزدیک تر شدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *