بازی رایانه ای “سالهای سیاه” اواخر تابستان وارد بازار گیم می شود

بازی رایانه ای  "سالهای سیاه" از مضمونی تاریخی ، سیاسی و  اجتماعی برخوردار بوده  با پایان  مراحل تولید، اواخر تابستان وارد بازار گیم می شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی دارای بیش از ۵ ساعت گیم پلی ، دو شخصیت  قابل بازی، داستانی عمیق ، مستند و چند وجهی با انتخاب های خودکاربران ، بیش از ۴۰ کاراکتر اصلی و فرعی با ۳ هزار سطر دیالوگ، محیط اپن ورد و هوش مصنوعی بسیار قوی در سطح عناوین AAA ( رانندگی آزادانه در محیط شهر لندن و طهران ۱۳۳۲)، محیط سازی نوستالژیک و وسیع در ایران و انگلستان ( لندن و طهران)،محیط سازی بیش از ۲۰ محیط داخلی با رعایت کانسپت های تاریخی از زندان، کانون افسران بازنشسته ، امنیه طهران، عکاسی ، لباس فروشی ، دفتر روزنامه  شورش و …،است.
 روایت سینمایی قوی و مستند در قالب ۱۵ میان پرده ، بیش از ۲۰ دقیقه موسیقی ساخته شده حرفه ای، سینماتیک های اینتراکیتو و کلید زنی های کارگردانی شده ،ماموریت اضافی بر اساس اسناد تاریخی، این بازی  روایتی  است  مستند و پر فراز و نشیب در طهران و لندن برای رازگشایی کودتای سیاه در سالهای سیاه است. 
بازی رایانه ای "سالهای سیاه" به تهیه کنندگی" مرتضی دستخوار"  در شرکت رسانا شکوه کویر تولید شده  و مدیریت پروژه و کارگردانی بازی را عماد رحمانی و مدیریت فنی مهدیار جهانگیری بر عهده دارند ، این بازی را شرکت مدرن دراواخر تابستان به بازار عرضه خواهد کرد.
داستان بازی رایانه ای سالهای سیاه روایتی است  تلخ از سیاه ترین سالهای این کشور ، خیانت و وطن فروشی ، داستان کارشکنی مزدوران  و دخالت بیگانگان ، قصه تلخ شعبان بی مخ ها و زاهدی ها  و مظلومیت مردم ایران. 
این اثر که پس از سه سال تلاش تیم سازنده روزهای پایانی تولید خود را سپری می کند و تا اواخر تابستان سالجاری توسط شرکت مدرن وارد بازار گیم می شود.

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *