بازی Burnout Paradise Remaster برای کنسول نینتندو سوییچ رتبه بندی شد

یکی از برترین و زیباترین عناوین مسابقه ای در تاریخ بازی های ویدئویی قطعا بازی Burnout Paradise می باشد. عنوانی که توسط استودیو قدرتمند و خلاق Criterion Games ساخته شد و گیم پلی آن ترکیبی از مسابقات سریع و انفجارهای متعدد بود که آدرنالین هر بازیبازی را به حداکثر مقدار خود می رساند. اما پس از آن و با ملحق شدن استودیو Criterion Games برای ساخت عناوین سری Need for Speed دیگر شاهد ساخت عنوانی جدید از سری Burnout نبودیم اما با توجه به اطلاعات این بازی محبوب قصد بازگشت به میادین را دارد.

در چند روز گذشته چند منبع از کشور برزیل بازی Burnout Paradise Remaster را برای کنسول های PlayStation 4 , Xbox One و حتی کنسول نینتندو سوییچ رتبه بندی کرده اند. هم چنین چندین خرده فروشی نیز بازی مذکور را برای انتشار لیست کرده اند. اما در حال حاضر فهرست رتبه بندی شده بازی حذف شده است و این موضوع از دو حالت خارج نخواهد بود: اول این که ممکن است تمامی این اطلاعات جعلی باشد و یا این که با فهمیدن اشتباه خود سریعا این فهرست را حذف نموده اند.

در حال حاضر شرکت EA هیچ واکنشی از خود در رابطه با این ماجرا نشان نداده است اما با توجه به این که اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان رتبه بندی می باشد می توان امیدوار بود که نسخه بازسازی شده Burnout Paradise به احتمال زیاد عرضه خواهد شد. در هر حال جدا از شایعات و اخبار منتشر شده دارندگان کنسول Xbox One می توانند با استفاده از سرویس محبوب Xbox Game Pass نسخه اصلی و قدیمی Burnout Paradise را بر روی کنسول خود تجربه نمایند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *