بازی PlayerUknown’s Battlegrounds با نرخ فریم ۳۰ بر روی کنسول Xbox One X اجرا خواهد شد

PlayerUknown's Battlegrounds Xbox One X

بازی محبوب و پر طرفدار PlayerUknown’s Battlegrounds به زودی راهی کنسول Xbox One خواهد شد. هم چنین طبق بیانیه قبلی سازندگان این عنوان , بازی مذکور با نرخ فریم ۶۰ بر روی کنسول Xbox One X اجرا می شود.

اما در طی یک اعلامیه جدید از سوی Brandan Greene (سازنده بازی PlayerUknown’s Battlegrounds) این عنوان در هنگام عرضه بر روی هر دو کنسول نسل هشتمی مایکروسافت با نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد. متن این اعلامیه به شرح زیر می باشد:

در حالی که قبلا اعلام کردم نسخه Xbox One X بازی از فریم بالاتری برخوردار است اما برای رسیدن به این نرخ فریم و هم چنین چک کردن ثبات بازی در بخش های مختلف نیازمند زمان بیشتری هستیم پس در زمان عرضه هر دو نسخه Xbox One و Xbox One X با نرخ فریم ۳۰ اجرا می شود.

با توجه به سخنان سازنده بازی , می توان این عمل را یک عقب نشینی هوشمندانه به حساب آورد زیرا در حال حاضر PlayerUknown’s Battlegrounds دارای جامعه بزرگی از بازیبازان بوده و برای کسب موفقیت های بیشتر باید زمان بیشتری برای آن اختصاص داده شود.

لازم به ذکر است که بازی PlayerUknown’s Battlegrounds در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۲۱ آذر ۱۳۹۶ برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *