برای اتمام بازی God of War بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت

بازی God of War یکی از مورد انتظارترین عناوین پیشرو در سال ۲۰۱۸ می باشد و طرفداران این عنوان و دارندگان کنسول نسل هشتمی PS4 را با ماجراهای جدید کریتوس و صد البته پسر جوانش همراه خواهد کرد.

همان طور که در خبرهای قبلی گفته شد با اشتباه یکی از فروشندگان پلی استیشن در کشور آمریکا تاریخ انتشار بازی God of War لو رفت که خبری بسیار خوشحال کننده برای علاقه مندان به بازی های ویدئویی بود. حال اطلاعات بیشتری از بازی توسط کوری بارلوگ در اختیار طرفداران قرار گرفته است تا بتوانند با صبر و شکیبایی بیشتری منتظر بازی مورد علاقه شان باشند.

طبق صحبت های آقای بارلوگ فرآیند توسعه بازی God of War بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده و فقط چند جلسه کاری دیگر تا تکمیل بازی و ساخت مراحل پایانی باقی مانده است. بازی پیشرو بین ۲۵ تا ۳۰ گیم پلی خواهد داشت که مدت زمانی مناسب و معقول به نظر می رسد.

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که بازی God of War عنوانی کاملا خطی نیست و برای کشف ویژگی های نهفته آن , بازیبازان باید به خوبی در محیط بازی به جست و جو بپردازند. لازم به ذکر است که بازی God of War در سال ۲۰۱۸ و به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *