تعداد بازیکنان Battlefield 4 در PS4 از PC پیشی گرفته است

بلاخره کنسول نسل هشتمی PlayStation 4 توانست از نظر تعداد بازیکنان در عنوان Battlefield 4 از پلتفرم سرسخت و محبوب PC پیشی بگیرد.
سری Battlefield کارخود را از PC آغاز کرد و مثل اکثر شوترها دیگر، پلتفرم اصلی این سری نیز PC محسوب می شود. از این سابقه که بگذریم، همیشه نسخه ی اورجینال PC بدون مشکل ترین و گرافیکی ترین نسخه از بازی بوده و کمترین مشکلات و بیشترین استقبال را به خود دیده است.
هرچقدر که کنسول های نسل هفتمی در برابر قدرت سخت افزاری PC حرفی برای گفتن نداشتند، کنسول های نسل بعدی با سخت افزارها و امکانات تازه و قدرتمندتر، رقیبی جدی برای PC محسوب می شوند. بنابر اعلام رسمی Player Stats Network، کنسول PS4 پلتفرم پیشتاز در BF4 بوده و بیشترین تعداد بازیکنان را در چند ماه گذشته داشته است. این گروه به طور رسمی تمامی آمارهای مربوط به بازی ها را به روی پلتفرم های مختلف دنبال می کنند.
همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، PC از ابتدای لانچ بازی، قدرت را به دست داشته و به گونه ای در صدر سایر پلتفرم های قرار داشته است. اما این روند با سیر نزولی شدیدی روبرو گردیده و بازیکنان PC پیوسته این پلتفرم را ترک کرده اند و PS4 توانسته چند ماه گذشته را با بیشترین و فعال ترین گیمرها در بخش مولتی پلیر عنوان BF4 سپری کند.
بدون شک آپدیت ها چند ماهه ی اخیر، تاثیر نامناسبی به روی تمام ورژن ها به خصوص نسخه ی PC بازی داشته و PC بازها بیشتر از هر پلتفرم دیگری شاهد باگ ها و لگ ها آزار دهنده بوده اند. با این وجود DICE اعلام کرده که درحال کار به روی یک پچ جدید برای تمام پلتفرم هاست.

BvwFKi8IcAAHSgX-640x251

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *