تماشا کنید: تریلری جدید از نسخه موبایلی بازی Black Desert Online منتشر شد

Black Desert Online

به تازگی تریلری جدید از نسخه موبایلی بازی Black Desert Online منتشر شده است که ویژگی های بیشتری از این عنوان را در اختیار علاقه مندان و بازیبازان اسمارتفون ها قرار می دهد. با توجه به تریلر و تصاویر منتشر شده نسخه موبایلی Black Desert Online می تواند یکی از بزرگ ترین و برترین عناوین ساخته شده بر روی پلتفرم موبایل باشد.

گرافیک و گیم پلی Black Desert Mobile دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و تقریبا یک سر و گردن از دیگر عناوین نقش آفرینی اسمارتفون ها بالاتر می باشد. در جدیدترین تریلر از بازی شهرهای شلوغ , مدل های مختلف برای شخصیت ها و تجهیزات کاراکتر شما به صورت خلاصه نشان داده می شود که هر یک از این موارد در بالاترین کیفیت ممکن قرار داشته و برای یک بازی موبایلی موفقیتی خیره کننده محسوب می شود.

با توجه به تریلر برای سفر به مناطق مختلف بازی می توانید از اسب های موجود استفاده نمایید. هم چنین تعداد کارهایی که می توانید در بازی انجام دهید به شدت بالا می باشد. در بازی قادر خواهید بود مزرعه خود را بسازید و به پرورش حیوانات مشغول شوید هم چنین با استفاده از غنائمی که از راه های مختلف بدست خواهید آورد می توانید ساختمان مخصوص به خود را شکل دهید. منابع از راه های مختلفی قابل دسترس می باشد از جنگیدن بر سر آنها گرفته تا جست و جو برای کشف آنها هم چنین امکان دزدیدن منابع و تجهیزات نیز در بازی امکان پذیر می باشد که این موضوع باعث افزایش تنوع در بازی شده و مانع از خسته کننده شدن گیم پلی خواهد شد.

در هر صورت زمان زیادی تا انتشار این عنوان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS باقی نمانده است و پیشنهاد می کنیم که اگر به عناوین نقش آفرینی موبایل علاقه مند هستید حافظه اسمارتفون خود را برای بازی Black Desert Mobile خالی نگه دارید.

تریلر بازی را از دست ندهید:

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *