تمرکز بیشتر توسعه دهنده بازی های Deus Ex و The Avengers بر روی بخش آنلاین عناوین آینده

در چندین سال گذشته استودیو هایی که با عناوین تک نفره غنی و بسیار جذاب شناخته می شدند به سوی بازی های آنلاین و بازار بزرگ آن کشیده شدند. کمپانی Ubisoft با ساخت بازی The Division , استودیو Bioware با بازی در حال توسعه Anthem و کمپانی Rockstar با اضافه کردن بخش GTA Online به بازی محبوب GTA V تنها مثال کوچکی از این موضوع هستند.

حال استودیو Eidos Montreal نیز در حال پیروی از این روند می باشد. این استودیو که توسعه دهنده عناوین محبوبی هم چون Tomb Raider و Deus Ex می باشد در پستی جدید در وبلاگ خود اعلام کرد که در آینده و برای توسعه عناوین جدیدشان تمرکز بیشتری بر روی بخش آنلاین خواهند داشت. این استودیو پیشتر به خاطر بازی های تک نفره غنی شناخته می شود اما پس از عرضه بازی Deus Ex: Mankind Divided و شکست آن در بخش فروش و بر آورده نکردن انتظارات سازندگان , قطعا این استودیو به دنبال راه حلی بسیار ساده و صد البته بسیار سود آور خواهد بود.

رئیس استودیو Eidos Montreal در این رابطه می گوید: ما در استودیو همواره در تلاش هستیم تا با نوآوری بازیبازان بیشتری را با تجربه های جدید و لذت بخش آشنا کنیم حال در این زمان تمرکز بیشتری را بر روی تجربیات آنلاین خواهیم گذاشت تا محتویات تاثیر گذار و مناسبی را به علاقه مندان ارائه دهیم. بخش آنلاین فرصتی جدید را به ما خواهد داد تا بتوانیم پیشرفت کنیم و با ایجاد ابزارها و نفرات جدید سفری جدید را آغاز نماییم و امیدواریم بازیبازان نیز ما را در این سفر همراهی کنند.

همان طور که می دانید استودیو Eidos Montreal در حال توسعه بازی جدید مبتنی بر شخصیت های محبوب The Avengers می باشد و قطعا عنوانی بزرگ را ارائه خواهد داد. اما با توجه به صحبت های جدید این استودیو بازیبازان می خواهند بدانند که آیا پروژه The Avengers شامل بخش تک نفره خواهد بود؟ و یا تنها دارای بخش آنلاین می باشد. سوالی که قطعا سازندگان در سال جدید پاسخی روشن برای آن خواهند داشت.

در هر صورت یکی از دلایل استودیو Eidos Montreal در رابطه با موضوع بازی های آنلاین شکست تجاری نسخه جدید سری Deus Ex می باشد. عنوانی که بازخورد مناسبی از سوی منتقدان دریافت کرد اما در زمینه فروش نتواست به آن چه سازندگان در ذهن داشتند برسد. به همین دلیل کمپانی Square Enix به عنوان ناشر بازی اعلام کرد که سازندگان در زمانی مناسب به این سری محبوب باز خواهند گشت اما زمان آن قطعا به زودی نخواهد بود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *