شایعه: بازی Cyberpunk 2077 چهار بار بزرگتر از عنوان The Witcher 3 میباشد

استودیو لهستانی و موفق CD Projekt RED در سکوت کامل در حال ساخت بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 میباشد. مدتی پیش فایل های مربوط به بازی توسط شخصی دزدیده شد اما طبق گفته استودیو سازنده بازی Cyberpunk 2077 فایل های به سرقت رفته قدیمی بوده و غالبا چشم اندازی از بازی کنونی را نشان میدهند.

در حال حاضر نیز اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده و برخلاف اطلاعات قبلی به صورت رسمی از استودیو CD Projekt Red عرضه نشده است. یک شخص ناشناس به تازگی اطلاعاتی از بازی Cyberpunk 2077 را منتشر نموده این شخص اظهار دارد که این بازی چهار بار بزرگتر از تمامی نقشه The Witcher 3 بوده و شهرهای موجود در بازی قابلیت تخریب پذیری خواهند داشت.

گفته های کامل این شخص یا اشخاص به شرح زیر است:

– دنیای Cyberpunk 2077 تقریبا چهار برابر جهان The Witcher 3 و بسته های الحاقی آن است

– Cyberpunk 2077 از سیستم فصلی بازی ویچر ۳ برای تولید نقشه هایی با مقیاس عظیم استفاده میکند

– برخی از مناطق بازی به صورت پویا قابلیت تخریب پذیری خواهند داشت

این شخص در مورد تخریب پذیری این مثال را میزند که زمانی که در بازی در حال درگیری و تیراندازی خواهید بود محیط بازی نیز به صورت پویا تخریب خواهد شد و پس از اتمام درگیری ممکن است ربات های پیشرفته موجود در بازی برای بازسازی آن منطقه فرستاده شوند.

از دیگر اطلاعات این را مدانیم که بازی قابلیت چند نفره خواهد داشت و ممکن است بتوانید در آن شهر خود را بسازید و اگر چنین کاری قابل انجام باشد موضوع تخریب پذیری محیط ها نیز چندان تعجب آور نخواهد بود. در هر حال تمامی این اطلاعات صرفا شایعاتی هستند که توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده است.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *