صحبت های کارگردان عنوان Kingdom Hearts 3 در رابطه با پلتفرم های مقصد آن

Tetsuya Nomura

از زمان عرضه کنسول جدید کمپانی نینتندو یعنی Nintendo Switch , بازیبازان در رابطه با پورت بازی های کلاسیک گذشته و یا بازی هایی جدید مانند Kingdom Hearts 3 سوالات بسیاری پرسیده اند. رویای یک بازیباز این است که بتواند بازی های درجه یک و عالی را بر روی کنسولی قابل حمل و در هر مکانی تجربه کند اما آیا واقعا سخت افزار کنسول Nintendo Switch میتواند این امکان را در اختیار گیمران قرار دهد؟

در مصاحبه جدیدی که سایت IGN با کرگردان عنوان Kingdom Hearts 3 یعنی آقای تتسویا نومورا داشته است در مورد پورت احتمالی این عنوان بر روی کنسول جدید کمپانی نینتندو سوالاتی مطرح شد.

صحبت های آقای نومورا در این مصاحبه: کنسول نینتندو سوییچ پلتفرمی بسیار جالب توجه است و اگر ما بگوییم بر روی آن کار خواهیم کرد مطمئن هستم که بازیبازان میگویند پس پورت PlayStation 4 و Xbox One چه میشود؟ پس ما فعلا در مورد پلتفرم های دیگر فکر نمیکنیم و تنها میخواهیم تمرکزمان بر روی کنسول هایی باشد که از ابتدا آنها را به عنوان پلتفرم مقصد اعلام کرده ایم. سپس پس از انتشار بازی میتوانیم در مورد گزینه های پیشرو به درستی فکر کنیم.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا کنسول نینتندو سوییچ میتواند بازی Kingdom Hearts 3 را به درستی اجرا کند یا خیر. البته انتشار این بازی بر روی نینتندو سوییچ کاری غیر قابل تصور نخواهد بود. زیرا کمپانی اسکوئر انیکس مدتی پیش اعلام کرده بود عنوان Final Fantasy XV برای پلتفرم رایانه های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که عنوان Kingdom Hearts 3 در سال ۲۰۱۸ برای کنسول های Xbox One و PlayStation 4 عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *