استدیوی CD Projekt RED تصویری از کارت تبریک خود برای سال جدید منتشر کرد

استدیوی CD Projekt RED تصویری از کارت تبریک خود برای سال جدید منتشر کرد

کم کم به پایان سال میلادی نزدیک میشویم و شرکت ها و استدیوی های متخلف به نحوه خود از راه رسیدن سال جدید میلادی یعنی سال ۲۰۱۶ را جشن میگریند و به طرفداران خود تبریک میگویند. اما حالا نوبت به استدیوی محبوب CD Projekt RED میرسد که امسال سال بسیار خوب و موفقی را هم برای خود و هم برای طرفداران رقم زد، زیرا با انتشار بازی The Witcher 3 که توانست بهترین بازی و گوتی سال ۲۰۱۵ شود، اعتبار خوب و گیمران زیادی را به سمت خود کشاند.

اما همان طور که از متن و تیتر این خبر پیداست، استدیوی CD Projekt RED تصویری از کارت تبریک زیبای خود برای سال جدید میلادی منتشر کرد که در ادامه میتوانید مشاهده کنید. نوع این تصویر از نوع فایل های Gif یعنی تصاویر متحرک است که خوشحالی و همبستگی زیبای دو شخصیت را نشان میدهد. اول شخصیت گرالت یعنی شخصیت اول بازی The Witcher است و دیگری شخصیت بازی مورد انتظار Cyperbunk 2077 میباشد که هنوز نامی از ان منتشر نشده است.

از قرار دادن این شخصیت در این کارت میتوانیم امیدوار باشیم که بزودی اطلاعات خوب و زیادی از این بازی منتشر کنند. Cyperbunk 2077 عنوانی است که زمان زیادی از معرفی ان میگذرد، CD Projekt RED حساب زیادی رو ان باز کرده و طی خبر های قبلی از این عنوان، این بازی حتما قرار است از Witcher 3 هم بهتر عمل کند و دنیای ۲ برابر داشته باشد، اما هنوز این استدیوی محبوب اطلاعات مهمی از ان منتشر نکرده است. در ادامه میتوانید این کارت تبریک زیبا را مشاهده کنید:

WitcherCyberpunk!!

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *