استدیو From Software از دلیل انحصاری بودن عنوان Bloodborne می گوید

bloodborne-wallpaper-pc-desktopخیلی های عنوان Bloodborne را که ساخته استدیو بزرگ From Software است،سخت ترین عنوان کنسول PlayStation 4 و یا حتی کشنده ترین عنوان آن می دانند.این استدیو یک قرارداد مبنا بر انحصاری بودن این عنوان با کمپانی Sony بسته است،اما سوال دیگری نیز وجود دارد که چرا سران استدیو From Software به سراغ کمپانی Microsoft و کنسول نسل هشتمی آن یعنی Xbox One نرفتند؟به تازگی کارگردان عنوان Bloodborne یعنی استاد Hidetaka Maiyazaki طی مصاحبه ای گفته است که فضاسازی ها و دیگر ویژگی های جالب این عنوان تنها بر روی کنسول های PS4 امکان پذیر بوده است.

من همیشه می خواستم که یک بازی با فضای ویکتوریایی را بسازم،اما من برای تحقق بخشیدن به رویای خود به کنسولی نیاز داشتم که قدرتمندتر از دیگر کنسول های موجود باشد.

با ورود کنسول PS4 نیز،من به این نیاز خود دست یافتم.Bloodborne عنوانی است که نمی تواند بر روی دیگر پلتفرم های موجود نیز عرضه شود و تنها بر روی کنسول های PS4 تحقق پذیر بوده است.

عنوان Bloodborne در تاریخ ۵ فوریه سال آینده میلادی تنها در کشور ژاپن و در تاریخ ۶ فوریه نیز بصورت جهانی منتشر خواهد شد.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *