اسکرین شات های جدید از بازی Watch Dogs منتشر شد

چندی پیش شرکت یوبی سافت،سازنده ی عنوان مورد انتظار Watch Dogs ،سه تصویر جدید از این عنوان را منتشر کرد که عمل هک، مبارزه با دستان،انفجار اتومبیل و هم چنین از بین بردن استراتژیکی دشمنان را نشان می دهند که شما می توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده بفرمایید.

عنوان Watch Dogs،برای اولین بار در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۲ میلادی توسط یوبی سافت رونمایی شد و در همان مراسم،مشخص شد که سبک بازی اکشن جهان آزاد (open world action ) است و همچنین مکانیزم بازی براساس تکنولوژی روز و به نوعی عمل هک بنا شده است.

بازی "سگ های نگهبان" در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۴ (فصل بهار) توسط یوبی سافت برای پلتفرم های PC,PS3,XBOX 360 و هم چنین سه کنسول نسل هشتمی Wii U,PS4,XBOX ONE منتشر خواهد شد.در ابتدا قرار بود این بازی ماه پیش یعنی آبان ماه برای این پلتفرم ها عرضه شود که البته توسط یوبی سافت ناشر بازی تاخیر خورد.

سازندگان این بازی اعلام کرده اند که این عنوان رقیب عنوان بزرگ GTA V است و تمامی خصوصیاتی که در بازی GTA V وجود دارد،در این بازی نیز یافت می شود؛هم چنین در بعضی موارد (مانند گرافیک) کیفیت بازی به مراتب بالاتر از GTA V است.به نظر شما این عنوان می تواند به محبوبیت GTA V دست یابد؟

در زیر می توانید اسکرین شات های جدید این بازی را مشاهده بفرمایید:

(برای مشاهده ی تصاویر در سایز اصلی برروی آن ها کلیک کنید)

 

محمّد جواد جعفری

محمدجواد جعفری هستم،عضو سابق تحریریه ی سایت های گیمفا،گیم سایدرز،کلاب بازی و هم چنین مجله ی اینترنتی منحل شده ی "ایده بازی".هم اکنون نیز در خدمت سایت بزرگ میهن گیم هستم.فن سرسخت شرکت سونی و محصولات آن (اعم از کنسول،تلویزیون،گیم،موبایل و غیره) بوده ، هستم و خواهم بود.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۸ پاسخ‌ها

  1. Khashayar.Sa گفت:

    منتظرش خواهیم ماند !

    مرسی :-D :yes: :yes:

  2. ABS92 گفت:

    منتظرشم بیاد.دوسش دارم

  3. داود گفت:

    بازی خوبیه ولی به گرد پای gtaهم نمی تونه برسه

  4. U-R-E گفت:

    منتظرشم – ممنون

  5. popo111 گفت:

    منتظرررررررررررررررررررررررررررررر وبیتابببببببببببببببببببببببببببببببب

  6. علی گرجانی گفت:

    عنوان عالی هست ولی خیلی حیف شد که به تاخییر خورد اگه به تاخییر نمی خورد الان داشتیم بازیش می کردیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *