اضافه کردن لینک در وردپرس

 

اضافه کردن لینک در وردپرس

وردپرس یک پلتفرم وبلاگنویسی است که ۱۸ میلیون کاربر را به خاطر رابط کاربری دوستانه خود به دست آورده است. وبلاگنویسان می توانند چندین وبلاگ بنویسند و ظاهر پست هایشان را به دلخواه انتخاب کنند. آنها همچنین می توانند به راحتی وبلاگ خود را با اضافه کردن متن، تصاویر یا لینک ها از طریق رایانه یا تلفن همراه خود به روز رسانی کنند. اضافه کردن لینک یک روش رایج و مشترک برای اشتراک گذاری اطلاعات در رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها می باشد. اطلاعات بدین ترتیب به هم متصل می شوند که آدرس URL در متن وبلاگ نویس جاسازی می شود و خواننده روی آن کلیک می کند و به آدرس URL دیگری میرود. این مقاله به شما نحوه اضافه کردن لینک در وردپرس را آموزش می دهد.

 

مراحل :

حساب وردپرس

  1. وارد حساب کاربری وردپرس خود شوید.

اگر در وردپرس حساب کاربری ندارید, به صفحه ی اصلی وردپرس بروید و روی دکمه ی نارنجی رنگ “Get Started Here ” کلیک کنید. به صفحه ی ورود به سیستم منتقل می شوید.

گزینه My Account

  1. روی “My Account” کلیک کنید. این گزینه در گوشه ی سمت چپ نوار ابزار, در بالای صفحه قرار دارد.

زبانه ی Posts

  1. به پایین صفحه بروید و به قسمت داشبورد بروید. داشبورد همان لیست سمت چپ صفحه است. زبانه ی “Posts” را پیدا کنید. به منویی منتقل می شوید که در آنجا می توانید همه ی پست های خود را مشاهده کنید.

برای اضافه کردن لینک روی عنوان پست مورد نظر کلیک کنید, یا از بالای صفحه و کنار سربرگ “Posts” روی دکمه ی آبی رنگ “Add New” کلیک کنید.

به صفحه ی Visual Editor منتقل می شوید.

انتخاب متن

  1. متنی که می خواهید به آن لینک اضافه کنید را تایپ کنید, سپس به کمک نشانگر موس متن مورد نظر را انتخاب کنید.

توجه : شما می توانید آدرس URL را به راحتی در متن کپی و جایگذاری کنید, اگرچه بهتر است آن را به روش بالا لینک کنید تا کاربر به راحتی بتواند روی آن کلیک کند و به صفحه ی مورد نظر منتقل شود.

دکمه ی Insert-Edit Link

  1. از نوار ابزار بالای متن روی دکمه ی “Insert/Edit Link” کلیک کنید.

 

  1. آدرس URL را در فیلدی که برای شما باز می شود, جایگذاری کنید. در قسمت دوم یک عنوان برای URL انتخاب کنید.

توجه : این عنوان در پست شما ظاهر نمی شود, این عنوان زمانی نمایش داده می شود که کاربر نشانگر موس را روی لینک ببرد.

بعد از انجام این کار زیر کلمه ی مورد نظر خط کشیده می شود تا خواننده متوجه وجود لینک شود.

گزینه open link

  1. اگر می خواهید لینک در یک زبانه ی جدید باز شود, آن را انتخاب کنید. برای این کار گزینه ی زیر لینک را علامت بزنید. این کار پیشنهاد می شود زیرا در حالت عادی وقتی کاربر روی لینک کلیک کند به صفحه ی دیگری منتقل می شود و با این کار شما از انتقال کاربر به صفحه ی دیگر جلوگیری کرده اید.
  2. پست های خود را نیز می توانید به همین شکل لینک کنید. هنگامی که پنجره ی افزودن لینک باز می شود, روی “Or Link to Existing Content ” کلیک کنید. با این کار می توانید به پست قبلی خود لینک کنید. در این مرحله بهتر است گزینه ی زیر لینک را علامت نزنید تا کاربر به صفحه ی پست دیگر شما منتقل شود.

انتشار

  1. برای به روز رسانی و ذخیره ی تغییرات در پست در صفحه ی ویرایش متن روی دکمه ی آبی رنگ “Update” کلیک کنید.

 

منبع : اضافه کردن لینک در وردپرس

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *