اطلاعاتی از اولین DLC بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شد

تاریخ انتشار DLC بازی Call of Duty 3: Black Ops 3 عرضه گشت

 به تازگی اطلاعاتی از اولین DLC بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شده است که بیشتر تمرکز آن بر روی بخش چند نفره و مولتی پلیر است. Activision اعلام کرد که محتویات اضافی Awakening برای بازی Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۲ فوریه برای Playstation 3 و Playstation 4 منتشر می شود و یک ماه بعد نیز دارندگان این بازی بر روی PC, Xbox One و Xbox 360 این DLC را دریافت خواهد کرد.

Awakening چهار نقشه جدید و متنوع را به بخش های Gauntlet, Splash, Rise, و Skyjacked اضافه خواهد کرد. این DLC همچنین چپتر اول از یک داستان زامبی محور جدید را شامل می شود که در دوران جنگ جهانی دوم و قلعه ای قرون وسطایی در اتریش جریان دارد و شخصیت های Richtofen, Nicolai, Takeo, و Dempsey در آن حضور دارند.

با اینکه بازی Call of Duty: Black Ops 3 به عقیده بسیاری از طرفداران و منتقدین یک شکست بزرگ در بخش تک نفره است اما بخش مولتی پلیر و چند نفره آن حتی از نسخه های قبلی هم جذاب تر و هیجان انگیز تر شده و بیشترین پیشرفت را در بخش مولتی پلیر شاهد هستیم. پس اگر شما نیز از بازیکنان بخش چند نفره این عنوان هستید این DLC جدید را از دست ندهید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *