انقلاب فرانسه AC: Unity در فرانسه نوعی پروپاگاندا شمرده شد

assassins-creed-unity-direct-feed-ps4-screenshot-3

 

پس از آن که باگ های غیرمنتظره موجود در Assassin's Creed Unity این بازی را مورد سرزنش مردم و منتقدین قرار داد، اکنون پای سیاست‌ مداران نیز به قضیه باز شده و داستان و شخصیت‌پردازی عنوان جنجالی یوبیسافت را مورد حمله قرار داده است.

 

آقای Jean-Luc Mélenchon، وزیر سابق دولت فرانسه که دو سال پیش برای انتخابات ریاست جمهوری در این کشور کاندید شده بود، در مصاحبه ای با یک ایستگاه رادیویی در فرانسه Assassin's Creed Unity را «یک پروگاندا و تبلیغات سیاسی گمراه‌کننده بر ضد مردم خوانده که آن‌ها را به شکل بربرها و وحشی‌های خون‌خوار به تصویر کشیده است.»

 

وی گفته است «در ۱۷۸۹ اشرافیان سست عنصری وجود داشتند، و در این بازی به شکل افراد مقتدر و خوب حضور دارند.» و می‌افزاید: «Robespierre، آن مردی ک در دوره‌ای از انقلاب منجی ما بود، — چون انقلاب مدت طولانی ادامه یافت — در این بازی به شکل یک هیولا معرفی شده است.»

 

Mélenchon ایرادات خود را بدین شکل تمام می‌کند که بازی «یک تصویر از تنفر انقلاب، تنفر مردم و تنفر جمهوری را ارائه می‌کند که در اجتماعات امروزی شیوع یافته است.» (منبع: telegraph.co.uk)

 

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. میلاد گفت:

    اگه همین رو یکی از مسئولان کشور ما زده بود دوستان میگفتند که اینا همه توهماته.بازی چیزی جز سرگرمی نیست.!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *