اولین تصاویر عنوان انحصاری Kodoku

تصاویر جدیدی از عنوان ترسناک و مستقل Kodoku که به صورت انحصاری در حال ساخت برای کنسول های  PlayStation 4 و PlayStation VITA انت منتشر شده اند که با کمی دقت به آنها به نظر میرسند مقداری شبیه عنوان Pac-Man باشند.

در این بازی شما با دور ماندن از شخصیت های افسانه ای زاپنی زنده خواهید ماند که در این کار میتوانید از مخفی کاری و جادو نیز استفاده کنید.استدیو Carnivore یعنی سازنده ی این بازی گفته است که به احتمال زیاد این بازی در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد که در نقش یک مامور هستید که برای پیدا کردن یک کتاب مرموز به یک جزیره غیر مسکونی در ژاپن سفر کرده است.شایعاتی درباره نگهبانانی در این جزیره پخش شده اند که شسما باید با جمع آوری مدارک درستی یا نادرستی آنها را برملا کنید.

همیشه صدا و سایه در بازی های Survival وجود دارند،همانطور شما میتوانید برای دور کردن ارواح صداهایی را از خود ایجاد کنید و درون تاریکی مخفی شوید.شما حتی میتوانید از احساسات خود برای شناسایی تهدیدات استفاده کنید که این مانند حس شخصیت Joel در بازی The Last Of Us است.در ادامه میتوانید شاهد اولین تصاویر این عنوان باشید.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *