اطلاعاتی درباره بازی سنگ اژدها

بازی سنگ اژدها با استفاده از موتور یونیتی ۴ ساخته شده و با استفاده از این موتور قدرتمند این قابلیت فراهم شد که یک بازی در سبک رانر با قابلیت های متنوع و گرافیک بالا و جذاب را خلق کنیم.

دوربین در این بازی به صورتی طراحی شده است که علاوه بر حس هیجان و سرعت، بصورت داینامیک و نرم بازیکن را تعقیب می کند. همچنین برای ایجاد صحنه های جذاب و زیبا در موقعیت های مشخصی دوربین از زاویه های متفاوت بازیکن را نمایش می دهد.

برخلاف اکثر بازی های رانر موجود که مسیر بازی تقریباً مستقیم طراحی می شود در طراحی مسیرهای سنگ اژدها از مسیرهای پر پیچ و خم استفاده شد و همچنین حرکت کاراکتر نیز بر خلاف اکثر بازی های رانر در عرض جاده بصورت کاملاً آزاد انجام می شود. همچنین موانع به صورتی در مسیر قرار گرفته اند که با نزدیک شدن بازیکن عکس العمل نشان می دهند تا هیجان بازی را بیشتر کنیم.

بعضی از موانع در سنگ اژدها به صورتی طراحی شدند که برای عبور از آنها باید به صورت QTE با فشار دادن دکمه خاصی آن ها را از بین ببرند و یا از آن ها عبور کنند. موانعی مانند دروازه های چوبی یا طناب هایی که بازیکن از آن آویزان شود.

در سنگ اژدها علاوه بر وجود ۲ شخصیت اصلی بازی، مرحله ای طراحی شده که در آن بازیکن بجای دویدن، پرواز با یک اژدها را نیز تجربه می کند.

در سنگ اژدها سینماتیک ها بصورت Real Time نمایش داده می شوند.

به جرأت می توان گفت سنگ اژدها دارای گرافیک بالا و زیبایی است که با استفاده از جلوه های تصویری و گرافیکی پیشرفته ای این قابلیت فراهم شده ولی بازی به اندازه ای بهینه طراحی شده است که با تنظیم کردن گرافیک در منوی تنظیمات بازی حتی می توان آن را در دستگاه های قدیمی با سخت افزار ضعیف با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه اجرا کرد.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. سورنا رضایی گفت:

    اوووووهه،ایول امیدوارم بازی خوبی باشه…..Social Boy جان ممنونفراستی شما فقط بخش بازی های ایرانی هستی؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *