بازی موبایلی Harry Potter: Hogwarts Mystery معرفی شد

Mobile Game

استودیو Portkey Games به صورت رسمی اعلام کرد که بازی جدید آنها یک عنوان نقش آفرینی مبتنی بر داستان بوده و بر اساس جهان جادویی هری پاتر دنبال خواهد شد و پلتفرم مقصد آن گوشی های هوشمند می باشد. این بازی این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا به عنوان یک دانش آموز در جهان جادویی بازی جست و جو کرده و با بهره گیری تجربیات مختلف به اهداف داستانی بازی نزدیک شوید.

اطلاعات بدست آمده از وب سایت رسمی بازی:

Harry Potter: Hogwarts Mystery اولین بازی می باشد که به بازیباز این اجازه را می دهد تا با خلق کاراکتر منحصر به خود زندگی جدیدی را در مدرسه جادویی هاگوارتز آغاز نماید. این عنوان توسط Portkey Games و با الهام از کتاب های محبوب هری پاتر که توسط خانم جی.کی.رولینگ نوشته شده ساخته شده است.

بازی رویای بسیاری از خوانندگان و علاقه مندان به دنیای هری پاتر را بر آورده خواهد کرد. شما می توانید شخصیت خود را به عنوان یک دانش آموز در هاگوارتز خلق کرده و همراه با سایر دانش آموزان در طی سال ها در مدرسه هاگوارتز پیشرفت نمایید و با یادگیری درس هایی چون معجون ها , هنرهای سیاه , باشگاه مبارزه و غیره به جادوگری قدرتمند تبدیل شوید. هم چنین استادان شما نیز همانند استادان موجود در کتاب خواهند بود و خاطرات لذت بخشی را برایتان رقم خواهند زد.

بدون شک بازیبازان بسیاری به دنبال این هستند که عنوانی زیبا و درجه یک از دنیای جادویی هری پاتر این بار برای کنسول ها و رایانه های شخصی ساخته شود. اما با پیشرفت سریع بازی های موبایلی آیا می توان Harry Potter: Hogwarts Mystery و یا امثال چنین بازی هایی را با عناوین درجه یک کنسولی مقایسه کرد؟ سوالی که در حال حاضر قطعا جوابی منفی خواهد داشت.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *