بازی “ویراژ” منتشر شد

بازی اندرویدی” ویراژ ” در شرکت نوآوران دنیای پارسیان تولید و در کافه بازار منتشر شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نصب و اجرای این بازی رایگان بوده و امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای نیز برای افرادی که تمایل دارند از امکانات اضافی ویژه و منحصر‌به‌فرد بازی استفاده کنند، وجود دارد.

‌ یکی از امکانات مناسب در این بازی ، قابلیت ورود با اکانت گوگل برای شرکت در مسابقات است که هیجان رقابت با سایر کاربران را دوچندان می‌کند. همچنین بخشی در داخل بازی فراهم شده که در آن، کاربران بازی می‌توانند رتبه خود را در میان برترین امتیازآورندگان بازی مشاهده کنند و جوایز و افتخاراتی را که کسب می‌کنند برای سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

بازی(Viraj) ویراژ  در چهار سبک دزد و پلیس، بی‌پایان، بازی با دوستان و چندنفره قابل اجراست.  سبک داستانی بازی (دزد و پلیس) که برای همه ما آشناست و هدف از آن، فرار از دست پلیس یا دستگیر کردن دزدهای فراری است. این بخش در بازی Viraj شامل ۴۰ مرحله است که به مرور، سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و کاربر می‌تواند در آن از امکاناتی همچون اسپری دودزا، میخ‌های سدکننده، نیروی پشتیبانی، شوک الکتریکی، نیتروی قدرتمند برای افزایش سرعت و … استفاده کنند. در این سبک، پس از طی هر ۵ مرحله، با یک حریف قدرتمند مواجه می‌شوید که در صورت شکست دادن این حریف، به سطوح بالاتر و مراحل بعدی خواهید رفت.

در گاراژ بازی، قابلیت شخصی‌سازی و اسپرت کردن خودروها به صورت کامل وجود دارد و امکانات فراوان و متنوعی برای این بخش در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، توربوشارژر، نیترو، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، ترمزهای دیسکی، رنگ‌‌بندی، برچسب‌های متنوع، کیت‌ها و باله‌های بدنه، رینگ‌های مختلف و … از امکانات این بخش است.  

در بخش محیط بازی نیز چهار نوع جاده جنگلی، شهری، بیابانی و ساحلی در نظر گرفته شده است که تنوع خوبی ایجاد کرده و جاده‌های یک‌طرفه و دوطرفه این بخش، خستگی از بازی و تکراری شدن آن را غیرممکن می‌کند.

یکی دیگر از امکانات لذت‌بخش و جالب بازی، حضور خودروهای نوستالژیک و ایرانی در بازی است. به عنوان مثال، خودروهای فولکس قورباغه‌ای، ژیان، پیکان، وانت نیسان، سمند، پژو ۲۰۶، زانتیا، پرشیا و …


بازی از لحاظ فضاهای تبلیغاتی برای برندها نیز به‌خوبی طراحی‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از جایگاه‌ها و امکاناتی که برای تبلیغات در بازی در نظر گرفته شده ، استفاده کنند، به عنوان مثال: علاقه مندان می توانند جهت تبلیغات درون بازی و برندینگ با info[at]noagames[dot]co تماس حاصل کنند.

همچنین علاقه مندان به  دانلود بازی ویراژ می توانند به لینک بازی در کافه بازار به نشانی مراجعه کنند.

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *