بانجی در حال کار بر روی Destiny 2: Shattered Suns !

بانجی در حال ساخت دنباله ای برای Destiny است، طبق گفته یکی از کارکنان این کمپانی. نام این دنباله Destiny 2: Shattered Suns، گویا که بانجی قصد دارد تا تمرکز بیشتری بر روی داستان بازی داشته باشد بنابراین یک نویسنده هالیوود را استخدام کرده است.

اینطور که پیداست بانجی و اکتیویژن قصد دارند تا اینبار نسخه ای را برای این عنوان ترتیب بدهند که بتواند جایگزین بسته های الحاقی بازی بشود همانند Battlefield Premium و Call of Duty Elite.

بر اساس گفته های این فرد Shattered Suns در سال ۲۰۱۶ به انتشار خواهد رسید، در ادامه میتوانید گفته های این فرد را مطالعه کنید.

نسخه دوم این عنوان کاملا بازی جدیدی خواهد بود و نام آن نیز Destiny 2 – The Shattered Suns است و در سال ۲۰۱۶ منتشر میشود، در این نسخه شما میتوانید از کاراکتر های فعلی خود نیز استفاده کنید. باید منتظر دشمنان جدیدی نیز باشید البته هنوز هیچ اطلاعی در مورد اسم این دشمنان ندارم.

احتمالا عطارد نیز به جهان بازی “Destiny 2 – The Shattered Suns” اضافه خواهد شد و منطقه اصلی نگهبانان خواهد بود. بانجی نیز برای بخش داستانی بازی نویسنده هالیوودی را استخدام کرده است. برای ارواح نیز صدای جدیدی در نظر گرفته شده است، اینبار بانجی قصد ندارد تا بسته الحاقی عرضه کند و میخواهد سیارات جدید را به طور رایگان در دسترس مردم قرار دهد.

همچنین اکتیویژن نامه ای از سوی بلیزارد گرفته است که در آن از کار هایی که به یک عنوان mmorpg آسیب میرساند نوشته شده است، اینبار به نظر میرسد که هیچ محافظ قفسه سینه ای در VoG وجود نخواهد داشت یا اگر هم وجود داشته باشد فقط عده ای از کارکنان استدیو از این موضوع با خبراند.

آیا حرف های این فرد حقیقت دارد ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *