تریلر جدیدی از عنوان Mortal Cobat X منتشر شد | کاراکتر جدیدی به نام QUAN CHI معرفی شد

Capture

 

عنوان Mortal Kombat X بازی در سبک مبارزه ای می باشد که دیگر همه این بازی را می شناسند! هم اکنون تریلر جدیدی از سوی استودیوی سازنده ی بازی یعنی NetherRealm منتشر شده است! برای دیدن تریلر با ما همراه شوید …

 

بدون هیچ توضیح اضافه شما را دعوت به تماشای این تریلر می کنیم، اما قبل از تماشای این تریلر به کسانی که دارای معده های ضعیفی می باشند هشدار بدهم که به هیچ وجه این تریلر را مشاهده نکنند، چرا که در این تریلر صحنه هایی وجود دارد که برای سلامتی آنها خوب نمی باشد!  ;-)

دانلود تریلر با کیفیت HD

دانلود تریلر با کیفیت SD

 

آقا Ed Boon در این مورد گفته اند:

هنوز نیز برخی از خصوصیات در این بازی وجود دارد که ما به خاطر صحبت نکردن در رابطه با آنها در حال گاز گرفتن زبان خود می باشیم. ما اطلاعات بیشتری را در رابطه با این بازی منتشر خواهیم کرد و بسیار نیز سخت می باشد که در این رابطه صحبت نکرد.

 

نسخه ی اول Mortal Kombat دارای هفت کاراکتر به علاوه سه کاراکتر با نام های Shang Tsung, Goro و Reptile که قابل بازی نبودند بود. آقای Ed Boon اشاره نکرده اند که تمامی این کاراکترهای جدید قابل بازی می باشند یا خیر، بنابراین باید منتظر اعلامیه ی رسمی ایشان در این رابطه بود.

 

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

™Mobin

مبین هستم نویسنده و خبرنگار میهن گیم! سوالی داشتید می تونید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل با من درمیان بگذارید. در ضمن نظرات شما باعث دلگرمی ماست. id ایمیل : ahmadymobin@yahoo.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. pepsicoola گفت:

    QUAN CHI که جدید نی
    :|

  2. پوریا اکرمی گفت:

    تو mk9 هم بود

  3. امیر نوری گفت:

    عزیز جان کوان چی جدید نیست. :-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *