تغییر رمز عبور Outlook.com

تغییر رمز عبور Outlook.com

هنگامی که یک حساب کاربری را به Outlook متصل می کنید, باید آدرس ایمیل و رمز عبور وارد کنید تا Outlook بتواند ایمیل های شما را بازیابی و ارسال کند. اگر رمز عبور ایمیل خود را تغییر دهید, باید برای دسترسی به حساب, رمز عبور را در Outlook نیز تغییر دهید. شما هم چنین می توانید با انتخاب رمز عبور از اطلاعات Outlook خود محافظت کنید و می توانید رمز عبور را تا زمانی که رمز عبور قبلی را به خاطر دارید, تغییر دهید. در نهایت رمز عبور  Outlook.com شما با تغییر دادن رمز عبور حساب Microsoft تغییر خواهد کرد.

مراحل :

سایت account.live

  1. صفحه تنظیم مجدد رمز عبور حساب Microsoft Account را مشاهده کنید. آدرس ایمیل @outlook.com ( یا @hotmail.com یا @live.com ) حساب Microsoft Account شما می باشد. تغییر رمز عبور برای آدرس ایمیل @outlook.com , رمز عبور همه ی دستگاه هایی مانند Xbox Live یا Windows و Skype که از این ایمیل استفاده می کردند را تغییر می دهد.

شما می توانید پروسه ی تغییر رمز عبور را از account.live.com/password/reset آغاز کنید.

  1. گزینه ی “I forgot my password” را انتخاب کنید و روی دکمه ی “Next ” کلیک کنید. با این کار پروسه ی بازنشانی آغاز می شود.

حساب مایکروسافت

  1. حساب مایکروسافت خود را وارد کنید. حساب مایکروسافت همان آدرس @outlook.com است که می خواهید رمز عبور آن را تغییر دهید.

انتخاب نوع دریافت کد

  1. انتخاب کنید که می خواهید چگونه کد بازنشانی را دریافت کنید. بسته به روش بازیابی حسابتان, راه های زیادی وجود دارد که می توانید این کد را دریافت کنید. اگر یک حساب ایمیل پشتیبان دارید، می توانید کد را به آن ارسال کنید. اگر شماره تلفن شما با حساب کاربری مرتبط است, می توانید کد را از طریق ارسال پیامک به این شماره دریافت کنید. اگر برنامه ی Microsoft Account در گوشی هوشمند شما نصب شده است, می توانید از آن برای دریافت کد استفاده کنید.

اگر به هیچکدام از موارد بالا دسترسی ندارید گزینه ی “I don’t have any of these ” را انتخاب کنید. ممکن است لازم باشد پرسشنامه ی کوتاهی را برای تایید هویت خود پر کنید.

  1. کدی که دریافت کرده اید را وارد کنید. به صفحه ی Password Reset منتقل می شوید.

وارد کردن پسورد

  1. رمز عبور جدید را وارد کنید. از شما خواسته می شود مجددا رمز عبور را وارد کنید. با این کار رمز عبور جدید سریعا اعمال می شود و همه ی حساب هایی که با رمز عبور قبلی وارد شده بودند, از حساب خارج خواهند شد.

منبع : تغییر رمز عبور Outlook.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *