تماشا کنید: اولین ویدئو گیم پلی از عنوان Code Vein منتشر شد

Code Vein Gameplay Video

بازی Code Vein عنوانی در سبک Action-RPG میباشد و توسط استودیو Shift که با ساخت سری بازی های God Eater شناخته شده است در حال توسعه بوده و قرار است توسط شرکت Bandai Namco عرضه گردد. گیم پلی و سبک و سیاق این بازی به شدت به عناوین تحسین شده و زیبا Dark Souls شبیه میباشد.

ویدئو جدیدی که از گیم پلی بازی به نمایش در آمده است گیم پلی سریع بازی را نشان میدهد که بسیار شبیه به عناوینی همچون Bloodborne و Dark Souls میباشد. هم چنین بازی دارای تعداد بسیار زیادی از سلاح های منحصربفرد بوده و کاراکتر بازی قادر است از حملات سبک و سنگین استفاده کند. هم چنین قابلیت های دفاع کردن و جاخالی دادن نیز با توجه به نوع حمله دشمنان در بازی قرار داده شده است.

نوار استامینا نیز در بازی حضور خواهد داشت. هم چنین در طول بازی , کاربر میتواند جوایزی را بدست آورد که مبارزات بازی بسیار مفید خواهند بود. برای کاهش سختی بازی نسبت به عناوینی چون Bloodborne و Dark Souls یک هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است که در طول بازی شما را همراهی خواهد کرد و حتی اگر در هنگام مبارزه شکست بخورید میتواند شما را مجددا زنده کند.

در این ویدئو قسمتی کوچک از بازی نیز نمایش داده شد. داستان بازی در دوره ای آخر الزمانی روایت میشود و جهان پیرامون شما توسط نیرویی مرموز نابود شده و شما با دشمنانی به نام The Lost مبارزه خواهید کرد. کاراکتر شما یک خون آشام بوده و دارای قدرت هایی منحصربفرد میباشد. هم چنین شخصیت بازی حافظه خود را از دست داده است و تنها تشنه خون میباشد.

عنوان Code Vein قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های PlayStation 4 , Xbox One و PC عرضه شود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *