تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی عنوان انحصاری جدید کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد

عناوین معرفی شده برای کنسول پر طرفدار نینتندو سوییچ روز به روز در حال افزایش است. همان طور که میدانید بازی زیبا و موفق Doom به همراه بازی جدید Wolfenstein II: The New Colossus توسط شرکت بتسدا در حال توسعه برای عرضه بر روی کنسول نینتندو سوییچ هستند. هم چنین عنوان انحصاری جدیدی برای این کنسول توسط شرکت مشهور Square Enix در حال ساخت میباشد. عنوانی جهان باز که هم اکنون با نام Project Octopath Traveler شناخته می شود.

به تازگی Square Enix تریلری جدید از گیم پلی عنوان انحصاری جدید نینتندو سوییچ منتشر نموده است. هم چنین نسخه دمو بازی برای آشنایی بیشتر دارندگان کنسول نینتندو سوییچ با این عنوان هم اکنون در دسترس میباشد.  پروژه Octopath Traveler توسط تیم سازنده بازی زیبا و موفق Bravely Default در حال ساخت است. در بازی جدید این تیم میتوانید کنترل ۸ کاراکتر منحصربفرد را بدست بگیرید. شخصیت هایی که هر کدام توانایی های مخصوص به خود را خواهند داشت. به عنوان مثال کاراکتر جنگجو در بازی میتواند تقریبا تمامی NPC های موجود در بازی را به دوئل دعوت کند و یا میتواند فردی را برای محافظت از منطقه ای خاص به آنجا بفرستد.

پروژه Octopath Traveler به بازیباز این اجازه را میدهد تا از راه ای مختلف با دنیای بازی و شخصیت های آن ارتباط برقرار کند و داستان مخصوص به خود را خلق نماید و وجود ۸ کاراکتر متفاوت برای انتخاب تنها شروع این راه خواهد بود.

لازم به ذکر است که پروژه Octopath Traveler در تاریخ نامعلوم در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری بر روی کنسول ننیتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *