تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی بازی Metal Gear Survive منتشر شد

Gameplay Trailer

نسخه بتا بازی Metal Gear Survive ماه آینده در دسترس دارندگان کنسول های Xbox One و PlayStation 4 قرار خواهد گرفت. این بتا در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ماه) آغاز خواهد شد و در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن ماه) پایان می یابد. برای شرکت در این نسخه نیز باید از دارندگان یکی از اشتراک های PSN و یا Xbox Live باشید.

به تازگی نیز شرکت Konami تریلری جدید از گیم پلی بازی Metal Gear Survive را منتشر کرده است که همزمان با آن آقای Yuji Korekado به عنوان کارگردان بازی در مورد ویژگی های آن صحبت می کند. طبق نظر آقای Yuji Korekado , گیم پلی بازی پیشرو ترکیبی از عنوان Metal Gear Solid V به همراه عناصر قوی بقا خواهد بود.

بازی Metal Gear Survive برای اولین بار در نمایشگاه Gamescom 2016 معرفی شد. عنوانی تماما آنلاین که بر روی مبارزات گروهی تمرکز ویژه ای داشته و اکثریت دشمنان شما زامبی های افسار گسیخته خواهند بود. وقایع داستانی بازی نیز بعد از نسخه Metal Gear Solid V: Ground Zeroes خواهد بود و ماجراهای گروهی از بازماندگان پایگاه مادر را روایت خواهد کرد. پایگاهی که از طریق یک سیاهچاله که به ابعادی دیگر منتهی خواهد شد به شدت آسیب دیده است.

لازم به ذکر است که خالق سری محبوب Metal Gear یعنی آقای هیدئو کوجیما در ساخت بازی Metal Gear Survive هیچ نقشی ندارد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *