تماشا کنید: مقایسه سه نسخه PS4 Pro , Xbox One X و PC عنوان Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider

از زمان معرفی کنسول قدرتمند Xbox One X زمان زیادی نگذشته است. اما میدانیم که با قوی ترین کنسولی که تا به امروز ساخته شده است رو به رو هستیم و قطعا بازی ها در این دستگاه عملکردی برتر به نسبت کنسول های دیگر خواهند داشت. در حال حاضر نیز مقایسه از سه نسخه Xbox One X , PS4 Pro و PC عنوان زیبا و جذاب Rise of the Tomb Raider به انتشار رسیده است که قدرت واقعی جدیدترین کنسول کمپانی مایکروسافت را نشان خواهد داد.

با توجه به این مقایسه تفاوت کنسول Xbox One X تنها به عملکرد بهتر و رزولوشن ۴K ختم نمیشود. در نسخه Xbox One X بازی Rise of the Tomb Raider ظاهر موهای لارا بهبود یافته و واقع بینانه تر شده است. بافت ها و جزییات محیط , زخم های بدن شخصیت اصلی بازی و حتی لباس های او نیز تفاوتی عمده با نسخه های دیگر دارد. جالب است که میزان آسیب های صورت لارا در نسخه Xbox One X نمایشی بهتر نسبت به نسخه PC دارد و این نشان دهنده قدرت واقعی این کنسول میباشد.

در این مقایسه به این نکته اشاره شد که بازی بر روی Xbox One X دارای فریم ۶۰ بوده است و این قابلیت از طریق گزینه High Frame Rate در نسخه Xbox One X در دسترس خواهد بود. هم چنین عنوان Rise of the Tomb Raider این امکان را فراهم میکند که تنظیمات را به صورت دلخواه و بر اساس اولویتتان تغییر دهید تنظیماتی مانند نرخ فریم بالاتر , رزولوشن ۴K واقعی و یا جزییات بهتر در بافت های بازی. نسخه PS4 Pro بازی نیز گاهی اوقات از نرخ فریم ۶۰ پایین تر می آید که این موضوع میتواند در آینده بهبود پیدا کند.

کنسول Xbox One X در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۶ آبان ۱۳۹۶ به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *