حالت PlayStation VR بازی Wipeout در سال ۲۰۱۸ منتشر می شود

سری بازی های Wipeout یکی از قدیمی ترین فرانچایزهای سبک مسابقه ای می باشد و عناوین قبلی خاطرات بسیار لذت بخشی را برای تمامی بازیبازان در سرتاسر جهان فراهم کرده اند و اخیرا نیز نسخه جدیدی از این سری محبوب راهی کنسول PS4 شده است.

خبر خوب برای طرفداران بازی Wipeout این است که حالت PlayStation VR این عنوان در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. حالتی که می تواند بسیار هیجان انگیز و زیبا باشد زیرا این اولین تجربه کمپانی سونی در اضافه کردن حالت VR به بازی های مسابقه ای نیست و همان طور که می دانید پیشتر این حالت به بازی پر طرفدار Gran Turismo Sport نیز اضافه شده و با بازخوردهای خوبی مواجه گشته است. و صد البته هیجان یک بازی شبیه ساز با یک عنوان آرکید هم چون Wipeout قابل مقایسه نخواهد بود که این بدین معناست که حالت واقعیت مجازی عنوان Wipeout آدرنالین خون شما را به حداکثر مقدار خود خواهد رساند.

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از حالت واقعیت مجازی بازی مذکور منتشر نشده است و ممکن است این حالت در قالب یک به روزرسانی و یا به عنوان نسخه ای مستقل عرضه شود. لازم به ذکر است که تاریخ انتشار دقیقی نیز برای حالت PlayStation VR بازی Wipeout در نظر گرفته نشده است. البته شما می توانید تریلری از این حالت را در زیر مشاهده نمایید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *