در Dragon Age: Inquisition می توانید با تسخیر قلعه های دشمنان , ماموریت های جدیدی به دست آورید

به نظر می رسد که Bioware تصمیم دارد از مکانیزم های جدید سبک Open – World در سری Dragon Age با عنوان Dragon Age : Inquisition استفاده کند. براساس یک پیش نمایش از این بازی در مجله رسمی PlayStation , بازیکنان می تواند با به دست گرفتن پایگاه های دشمن , ماموریت های جدیدی را به دست بیاورند.

در پیش نمایش توضیح داده شده بود که , بازیباران می توانند با کمک شخصیت های پشتیبان مناطق تحت نظر دشمان را تسخیر کنند و شاهد Quests های جدید در آن منطقه باشند. هر پایگاه ماموریت های منحصر به فرد خود را به بازیباز پاداش می دهند. نمونه ی دیگری از این ویژگی را می توان در بازی Assassins Creed IV و Far Cry 3 دید ; وقتی که برج های رادیویی و قلعه دشمن را در این بازی ها تصرف می کنیم , در همان منطقه شاهد ماموریت های فرعی دیگری خواهیم بود.

شما همچنین می توانید با ارسال مامورهایی به این مناطق در بازسازی غول ها و تقویت روحیه سرباز ها و ساخت معادن گوگرد برای درآمد بیشتر گروه خود نقش داشته باشید. باید منتظر ماند و دید که این المان ها چگونه در Dragon Age : Inquisition عمل می کنند. Dragon Age: Inquisition در پاییز برای PS4 , PS3 , Xbox 360 , Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *