در MGS V میان پرده ها و گیم پلی به هم متصل اند

Metal Gear Solid : Ground Zeroes و Metal Gear Solid : The Phantom Pain با اینکه در بسیاری از موارد با هم تفاوت دارند اما از نظر فنی شباهت هایی هم دارند , در هر دو دوربین میان پرده و گیم پلی به هم وصل شده است. به نظر می رسد که کوجیما در حال متراکم و مختصر کردن میان پرده های طولانی در این سری است.

او این روند را در تو*یتر توضیح داد : " از آنجا که Metal Gear Solid V یک شبیه ساز مخفی کاری است , درجه آزادی در بازی مهم می باشد. بنابراین در بیشتر مواقع میان پرده با گیم پلی به وسیله ی یک لحظه ی کوتاه به هم متصل هستند درست مانند همان چیزی که در ابتدای بازی Ground Zeroes دیدید. میان پرده و گیم پلی به هم متصل بودند , بدون اینکه صفحه لحظه ای قطع شود. به این ترتیب یک حس واقع گرایی به وجود می آید "

آیا اینبار میان پرده های ۳۰ دقیقه ای یا حتی یک ساعتی از Metal Gear Solid جدا خواهند شد ؟ با توجه به اینکه این یکی از نکات منفی سری به حساب می آیند به نظر می رسد که کوجیما در حال بهبود آن است تا یک روایت بهتر از داستان شاهد باشیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *