دلایل بازسازی Final Fantasy 7 توسط Tetsuya Nomura بیان شدند

در E3 2015 خبر های زیادی از عناوین مختلف به انتشار رسید که البته بسیاری از آنها برای گیمرها بسیار خوشحال کننده بودند. البته سال ۲۰۱۶ سال بسیار خوبی هم تا کنون نبوده است زیرا تا کنون اکثر عناوینی که معرفی شدند بازسازی نسخه های قدیمی فرانچیز های بزرگ بودند. با اینحال یکی از عناوین بسیار محبوبی که در E3 2015 معرفی شد بازسازی عنوان Final Fantasy 7  توسط شرکت ژاپنی Square Enix بوده که برای بسیاری از گیمرها خوشحال کننده بوده است.

حال آقای Tetsuya Nomura که وظیفه طراحی شخصیت ها را در سری بازی های Final Fantasy برعهده داشته است،دلایل بازسازی این نسخه را بیان کرده است. او در مصاحبه ای با سایت ۴Gamer درمورد دلایل بازسازی این عنوان صحبت کرده است،که چرا در حال توسعه دوباره این عنوان هستند:

در واقعیت،ما برنامه های زیادی برای بازسازی عناوینمان در زمان هایی خاص داریم که در این زمان تصمیم به بازسازی عنوان Final Fantasy گرفیتم.

در ادامه مصاحبه او گفته است که یکی از دلایل دیگر بازسازی این عنوان،محبوبیت این عنوان در ژاپن بوده است که از این طریق قصد دارند تا محبوبیت کنسول نسل هشتمی Play Station 4 را بالا ببرند. او همچنین درمورد دلیل سوم گفته است که دلیل دیگر این است که قصد دارند تا آن موفقیت ها را دوباره بدست بیارند:

ما قصد داریم دوباره آن موفقیتها را با تیم قدیمی بدست بیاوریم،در بین اعضا تیم توسعه بازسازی،من با ۴۵ سال سن،جوانترین هستم(خنده!!)

نظر شما درمورد این اتفاق چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *