دنیایِ Forza Horizon 2 سه برابر نسخه اول خواهد بود

بازی‌هایی که به شکل متوالی عرضه می‌شوند، همواره در هر نسخه نیاز به بهتر و بزرگتر شدن دارند.  Forza Horizon 2 هم از این قاعده مستثنا نیست و قرار است جهانی بزرگتر را در اختیاز بازیکنان قرار دهد. 

FH2 در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و طبق گفته های Ralph Fulton، مدیر تولیدِ بازی دارای دنیای بزرک و فوق العاده‌ای خواهد بود. دنیایی که بزرگتر از نسخه قبلی خواهد بود. این بازی دقیقا دارای بازتابی از مکان‌های واقعی اروپا خواهد بود. در این بازی آزادی‌های باورنکردنی ای وجود خواهد داشت و همین باعث تمایز بازی با نسخه اول Forza Horizon خواهد بود. شما می‌توانید در این جهان چیزهای جدیدی را با اتومبیل خود خلق کنید و چیزهای جدیدی را کشف کنید. رانندگی در این جاده واقعا ارزش دارد، زیرا معلوم نیست در مسیرهایی که کمتر پیموده اید، چه چیزی انتظار شما را می کشد.

به همین خاطر است که شما می‌توانید از دنیای بزرگ بازی لذت ببرید. بازی آنقدر گسترده هست که بازیکنان ناخودآگاه نسبت به اتفاقاتی که در بازی می‌افتد دقت کنند. این بازی یک عنوان جهان آزاد خواهد بود که شما می‌توانید در آن نکات جالبی را کشف کنید و به دنبال ماموریت‌های جدید باشید. این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر برای Xbox One و X360 منتشر خواهد شد.

سینا عبداللهی

In The World We will Have Trouble

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. محمد عبداللهیان گفت:

    اوف دهنم کف کرد البته روی سیستم ما که نمی کشه :D

  2. ABS92 گفت:

    واقعا عاشق این بازیم.ولی واقعا حیف که کنسول ندارم و اینام که برا پی سی نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *