رزولوشن نسخه Xbox One بازی Titanfall تایید شد|۷۹۲p

دیروز بود که یکی از آنانی که پبش از بقیه دستش به عنوان Titanfall بر روی Xbox One رسیده بود تصاویری را از آن منتشر کرده بود و توانسته بود با شمردن پیکسل های تصویر،رزولوشن آنرا تعیین کند که آن رزولوشن همان رزولوشن استفاده شده در نسخه بتا یعنی ۷۹۲ بود.حال این اطلاعات توسط سرگروه فنی این پروژه یعنی آقای Richard Baker تایید شده است.در طی یک مصاحبه از او پرسیده شد که آیا بعد از انتشار نیز شاهد بهتر شدن رزولوشن خواهیم بود؟:

ما آنرا برای دفعات زیادی بالا و پایین کرده ایم.یکی از کار های ما این بود که بدانیم چه مقدار از ESRAM استفاده کنیم،پس ما نمی خواهیم از MSAA استفاده کنیم و در ازای آن می خواهیم از FXAA استفاده کنیم تا کار خود را انجام دهیم پس ما نیاز به رندر ها بسیار بالاتری نداریم.

ما آزمایشاتی خواهیم داشت.هدف ما ۱۰۸۰p خواهد بود که البته بدون Anti Alaising خواهد بود و یا ۹۰۰p همراه با FXAA.ما می خواهیم بهینه سازی هایی انجام دهیم و نمی خواهیم هیچ چیزی را برای رزولوشن بالاتر تسلیم کنیم.ما با تمامی تنظیمات حال حاضر بازی راضی نیستیم پس هنوز بر روی آن کار می کنیم.در روز اول عرضه تغییری در این زمینه نخواهیم داشت ولی سعی خود را می کنیم.ما دوست داریم رزولوشن را پس از عرضه بالاتر ببریم.

او در ادامه اضافه کرد:

کار بسیاری از نمایش بر روی دوش GPU است.هنوز هم جا برای بهینه سازی وجود دارد.خوب است که بدانید این عنوان به صورت ۶۰ فریم خالص و قفل شده است،ولی وقتی درگیری های بزرگی در حال شکل گیری هستند و اجسام فیزیکی بسیاری وجود دارند ممکن است کمتر شود ولی هنوز ما سعی داریم تا آن را بر روی ۶۰ فریم در ثانیه قفل نماییم.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. سید عباس برسی زاده گفت:

    اون همه گرافیک که فن های ماکرو میگفتن حالا ببینید به ۹۰۰ پیکسل هم نرسید.ولی فریم ۶۰ خوبه اگه واقعا قفل بشه.

  2. مهدی مجد گفت:

    اینجاست که باید گفت زرشک :D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *