سنگاپور میزبان رویداد کژوال کانکت آسیا ۲۰۱۵

رویداد کژوال کانکت آسیا ۱۹ تا ۲۱ می سال جاری میلادی برابر با۲۹ تا ۳۱  اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸:۳۰ در هتل Shangri-La Hotel  سنگاپور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کژوال کانکت آسیا نخستین رویداد صنعت بازی‌های کژوال است که ازسال ۲۰۰۵ آغاز شده است. هر سال بیش از ۷۵۰۰ قرار کاری تخصصی و نشست خصوصی میان متخصصان و کارشناسان این صنعت برنامه ریزی و اجرا می‌شود و کارشناسان خبره و با استعداد در زمینه بازی‌های کژوال گرد هم می‌آیند.

این رویداد امسال برای چهارمین دوره در سنگاپور برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود حدود ۱۱۰۰ متخصص برجسته در این رویداد حضور داشته باشند.

کژوال کانکت آسیا فضایی برای آشنایی بیشتر با صنعتی شامل آیفون، اندروید، فلش، دانلود بازی‌ها و بازی‌های آنلاین با کاربران بسیار زیاداست که هر ماه ۳۰۰ میلیون نفر را سرگرم می‌کند.

این رویداد ۱۹ تا ۲۱ می سال جاری میلادی برابر با۲۹ تا ۳۱  اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸:۳۰ در هتل Shangri-La Hotel  سنگاپور برگزار می‌شود.

گفتنی است در  سال ۱۳۹۱ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه کژوال  کانکت با عنوان حامی طلایی (گلد اسپانسر) حضور داشت و همچنین در آن سال لوگوی بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای در سایت رسمی نمایشگاه و بخش حامیان اصلی آن قرار گرفت و اطلاعاتی در زمینه فعالیت‌های بنیاد در این سایت درج شده بود.

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *