شبگرد: بازگشت تاریکی | فصل اول

شاید بگویید چرا شبگرد؟! خوب مسلما جواب قانع کننده ای نیز خواهم داد،همانطور که میدانید از چند سال اخیر شخصیت های غربی و مخصوصا ابرقهرمانان جای قهرمانان ملی ما بمانند،کوروش کبیر،اریو برزن،سورنا-سردار اشکانی،سوشیانت(گرشاسپ)،رستم و بسیاری دیگر را گرفته اند و کودکان ما هیچ اشنایی با این شخصیت ها ندارند. از این رو الگوی کودکان ما شده:بتمن،اسپایدرمن و … . البته این مسئله خوب است که کودکان ما با شخصیتهای مختلف اشنا شوند اما بهتر بود تا شخصیت های ملی و مطالبق با فرهنگ داخلی را الگوی خود در دوران کودکی قرار میدادند! اما متاسفانه برای صورت پذیرفتن این مسئله گام های بلندی باید برداشت که یکی از آنان خلق شخصیت هایی بمانند ابرقهرمانان غربی ست،شبگرد!

شبگرد پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک شخصیت پرآوازه ایرانی را داشت اما سازندگان بازی با اشتباهات بزرگ،همه چیز را برباد دادند. مهم تر از همه،شخصیت پردازی دشمنان شخصیت اصلی ست که میتواند همه را بخود جذب کند که جوکر مظمون اصلی این جمله است. مطمئنا بخش زیادی از موفقیت شخصیت بتمن برای شخصیت بسیار پیچیده جوکر است. حال از همین اصل برای طراحی یک شخصیت جدید استفاده شده،شخصیتی که در شبگرد:بازگشت تاریکی،ضد قهرمان داستان محسوب میشود،در نگاه اول شاید این شخصیت را کپی چشم بسته ای از جوکر بدانید،اما این شخصیت با جوکر،متفاوت است که با خواندن فصل های داستان متوجه آن خواهید شد.

اما اتفاقات شبگرد بازگشت تاریکی،حدود ۸ سال پس از اتفاقات هویت تاریک است که شبگرد،زندگی جدیدی را آغاز نموده و سعی کرده تا گذشته و هویتش را فراموش کند اما اتفاقاتی او را دوباره به سمت شبگرد بودن سوق میدهد…

از آنجایی که در داستان اختصاصی قبلی بدلیل حجم بالا مورد استقبال قرار نگرفت،اینبار داستان اختصاصی بصورت فصلی منتشر خواهد شد تا شما مشکلی در مطالعه آن نداشته باشید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

http://up.mihangame.com/uploads/j41414_cover.png

لینک دانلود

حجم: ۱.۶ مگابیت

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۶ پاسخ‌ها

  1. ™Mobin گفت:

    ممنون فوق العاده بود. منتظر فصل دوم هم هستیم …

  2. مهرداد کرمی گفت:

    ممنون سورنا جان دانلودش کردم سر فرصت مطالعش میکنم!امیدوارم داستان جذاب و پر مغزی نوشته باشی که مطمئنا همینطور هم هست!

  3. دانیال نوائیان گفت:

    ممنون داستان خیلی جذابی داره خیلی خوب کار شده . منتظر فصل دوم هستیم !

  4. Mafia گفت:

    خیلی خوب بود سورنا جان. متاسفانه هنوز نتونستم این بازی رو تجربه کنم.

  5. Mani6030 گفت:

    ♣♣سلام♣♣
    ♥♥خیلی عالیه آدم وقتی متنو میخونه جو گیر میشه♥♥
    ♦♦فقط سورنا تو اطلاعات درمورد داستان شبگرد بازگشت تاریکی رو از کجا پیدا کردی که پردیس گیم سایت سازنده بازی همچین چیزی قرار نداده♦♦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *