عنوان Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد

Crackdown 3 delayed to 2018

بازی Crackdown 3 یکی از عناوین انحصاری مورد انتظار برای کنسول Xbox One میباشد. بازی دارای تخریب پذیری های فوق العاده بالا بوده و به گفته سازندگان عملکرد و نمایشی شگفت انگیز بر روی کنسول میان نسلی Xbox One X خواهد داشت. هم چنین شرکت مایکروسافت در طی نمایشگاه E3 2017 تاریخ انتشار بازی را ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ اعلام نمود.

اما متاسفانه بازی در تاریخ فوق الذکر منتشر نمیشود. بازی Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است تا سازندگان مطمئن شوند که عنوانشان در بهترین حالت ممکن انتشار میابد. هم چنین مایکروسافت نیز این موضوع را تایید کرده است.

متن اطلاعیه مایکروسافت به شرح زیر است:

ما برای بازی Crackdown 3 بسیار هیجان زده هستیم و میدانیم که این عنوان طرفداران زیادی دارد و از بابت تاخیر آن خوشحال نیستیم اما باید اطمینان حاصل کنیم که بازی با کیفیتی مناسب و در تاریخی مناسب منتشر میشود. Crackdown 3 عنوانی جاه طلبانه خواهد بود و ما امیدواریم که در زمان اضافی که در اختیار سازندگان قرار گرفته است تمامی جنبه های بازی از هر نظر بهبود یابد و ما بین هر یک از آنها تعادلی مناسب بر قرار شود. به همین منظور طرفداران این عنوان باید تا بهار سال ۲۰۱۸ برای تجربه بازی منتظر باشند.

با این حال و با تاخیر یکی از عناوین انحصاری مایکروسافت هنوز هم بازی های قدرتمندی هم چون Forza , Call of Duty , Destiny و بسیاری دیگر در صف انتشار برای کنسول Xbox One X هستند.

مایکروسافت در این مورد میگوید:

کنسول Xbox One X مجموعه ای بزرگ از بازی ها را در اختیار دارد که در آینده ای نزدیک منتشر خواهند شد. عناوین انحصاری مانند Forza Motorsport 7 , Cuphead , Super Lucky’s Tale و PlayerUnknown’s Battlegrounds به علاوه دیگر بازی ها همچون Middle-earth: Shadow of War , Assassin’s Creed Origins , Call of Duty: WWII , Star Wars Battlefront II , Destiny 2 و بسیاری دیگر بازاری فوق العاده شلوغ و صد البته قدرتمند برای این کنسول فراهم آورده اند.

لازم به ذکر است که بازی Crackdown 3 در تاریخی نامعلوم و در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *